Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::rofl::rofl:

Apropå laxerande, jag har en bekant som när hon gick ut sjuksköterskeskolan spetsade bålen med en "liten skvätt" Lactulos. Hon var rejält mobbad och inte bjuden på festen och eftersom det bjöds räkcoctail så tror alla fortfarande att dom blev matförgiftade. Dom sket ner golv, sig själva, papperskorgar och toaletter så effekt blev det så det stod härliga till. :D Det är bara några få utomstående som vet om hennes hämnd. :devil:
Var lika när jag jobbade i långvården som pojkspoling .Patienterna grinade illa när dom fick Lactulos och en del vägrade ta det så vi tänkte det kan inte smaka så illa så vi tog varsin sked .Gissa om det blev kö till alla toaletter men när jag fick förstoppning av morfinet så hjälpte det inte ett dugg !
 
Jag blir sååå trött!
Berätta för mig vad vitsen är.
Söka jobb och ska fylla i alla dessa uppgifter på företagets/kommunens interna söktjänst. Sen ville de tydligen också ha kopia på alla intyg över de kurser och utbildningar man gått...Sen när man väl matat sig igenom alla sökflikar (tro inte att du kan logga ut o logga in igen...utan du har enbart EN chans o göra allt i ett svep) så vill de dessutom ha själva CV:n, alltså samma uppgifter igen som man nyss fyllt i på deras flikar...
Begriper liksom inte vitsen.
 
Pratar med ledsen kompis som är i uppror för att hennes man spårat ur. Igen. Tidigare har det "bara" varit verbalt med hot, kränkningar och andra hemska saker man kan säga. Han har slagit sönder saker, väggar osv men inte använt våld mot henne förut. Tills nu :(
Han har kastat saker efter henne och knuffat in henne i diskmaskinen. Barnen sov lyckligtvis så de såg inget. Den här gången. Soc är inkopplade (kompisen ringde själv) men det jag inte förstår är varför de inte gör något nu. Idag. Det finns barn, hundvalp och katt i hemmet. @Görel vad fan ska jag göra? :cry: Jag kan inte åka dit och hämta dem, jag har mina barn hemma och har inte plats för alla i bilen. Nu hade han stampat på hennes fot och knuffat ner henne i soffan. Ska/kan jag ringa polisen? Hämtar de aset? :arghh:
 
Pratar med ledsen kompis som är i uppror för att hennes man spårat ur. Igen. Tidigare har det "bara" varit verbalt med hot, kränkningar och andra hemska saker man kan säga. Han har slagit sönder saker, väggar osv men inte använt våld mot henne förut. Tills nu :(
Han har kastat saker efter henne och knuffat in henne i diskmaskinen. Barnen sov lyckligtvis så de såg inget. Den här gången. Soc är inkopplade (kompisen ringde själv) men det jag inte förstår är varför de inte gör något nu. Idag. Det finns barn, hundvalp och katt i hemmet. @Görel vad fan ska jag göra? :cry: Jag kan inte åka dit och hämta dem, jag har mina barn hemma och har inte plats för alla i bilen. Nu hade han stampat på hennes fot och knuffat ner henne i soffan. Ska/kan jag ringa polisen? Hämtar de aset? :arghh:
Ring polisen!
 
Nu har jag hittat hit.
Sovit en liten lur på sängen. Käkat middag.
Tittar på dumburken. Ska snart gå på promenad med morsan.
Måste få ihop lite mera steg på min stegräknar app. Så jag kommer upp i mina 5000 steg per dag
 
Fick sms från min KP nyss. Hon avbokar morgondagens dejt...:mad: Vi skulle gå och simma ihop
Hoppas att hen inte avbokar på lördag då vi ska till Friends :cautious:
 
Pratar med ledsen kompis som är i uppror för att hennes man spårat ur. Igen. Tidigare har det "bara" varit verbalt med hot, kränkningar och andra hemska saker man kan säga. Han har slagit sönder saker, väggar osv men inte använt våld mot henne förut. Tills nu :(
Han har kastat saker efter henne och knuffat in henne i diskmaskinen. Barnen sov lyckligtvis så de såg inget. Den här gången. Soc är inkopplade (kompisen ringde själv) men det jag inte förstår är varför de inte gör något nu. Idag. Det finns barn, hundvalp och katt i hemmet. @Görel vad fan ska jag göra? :cry: Jag kan inte åka dit och hämta dem, jag har mina barn hemma och har inte plats för alla i bilen. Nu hade han stampat på hennes fot och knuffat ner henne i soffan. Ska/kan jag ringa polisen? Hämtar de aset? :arghh:

Ring polisen på 112, det är ett pågående brott! Tryck på att det är våld i en familjesituation och att det finns barn där.
 
Humpf

Jag är förkyld, har ont i hela kroppen, har huvudvärk och ont i tuttarna.

Dvs jag kommer att få mens snart. Samma visa varje gång skiten kommer.

:turd: :mad: :wtf: :rage:

Och jag som inte träffat särbon på länge :crazy:

Sist han var här fick jag också mens :rage:
 
Tänkte gilla men då inte själva situationen utan att du gjorde något bra @Mirre !

Själv var jag hungrig, åt lite godis, tog tag i mig själv och åt kvällsmat och nu är jag jättejättetrött.
Borde tass ut och se om hästarna är inplockade.. Eller smsa stallägaren och kolla (för vi bor ju inte tio meter ifrån varandra och typ tio meter från stallet :rofl:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 658
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 344
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 916
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 232
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp