Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratat med hjärtat en sväng
Nu sängen och värma mig.
Skulle kunna prata hela natten men det går ju inte haha
 
Tar de lungt och myser med katten i sängen . Är dödstrött efter att ha jobbat 8 timmar med förkylning på jobbet och sen har varit ute i stallet
 
Detta är min känsla just nu: :banghead::banghead::banghead::turd::turd::turd::turd::banghead::banghead::banghead::banghead: Jag har upptäckt att jag har bokfört postens skicka lätt porto med moms. Det är momsfritt sen en tid tillbaka :meh::arghh::arghh::meh::meh: Vissa verifikationer kan jag ändra, men andra är låsta. Så måste ringa skatteverket imorgon och fråga hur jag gör.
 
Detta är min känsla just nu: :banghead::banghead::banghead::turd::turd::turd::turd::banghead::banghead::banghead::banghead: Jag har upptäckt att jag har bokfört postens skicka lätt porto med moms. Det är momsfritt sen en tid tillbaka :meh::arghh::arghh::meh::meh: Vissa verifikationer kan jag ändra, men andra är låsta. Så måste ringa skatteverket imorgon och fråga hur jag gör.
Jobbigt! Men skatteverket brukar vara hjälpsamma :)
 
Tittar på 4an.
Behövde inte ta någon klådstillande tablett. Lika bra det. Man blir så jävla trött av dem
 
Tittar på En natt på slottet, är hungrig och sitter och fånler bara. Pluggdag med hästkillen i klassen och ytterligare en klasskompis till oss :) Vill fånga hästkillens intresse, vi får se hur det går :D
 
Gjort en köttsoppa som står och puttrar på spisen, tvätten rullar på, Leif motioneras en sväng och snart är det snabeldrakens tur.

Lite nervös inför morgondagen men peppar mig själv att det ska gå bra :angel:
Känner att jag har missat något här. Vem är Leif? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 767
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 394
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp