Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att vi sol jobbar oftast börjar våran jobbvecka med en FUCKING MÅNDAG :banghead:

Jag HATAR måndagar, allt går fel på just MÅNDAGAR :mad:
Well...jag skulle vilja säga att alla börjar sina veckor med måndagar, även "vi som inte jobbar" men det finns väl ingenting som hindrar att även "ni som jobbar" kan göra något roligt även på måndagar?
 
Well...jag skulle vilja säga att alla börjar sina veckor med måndagar, även "vi som inte jobbar" men det finns väl ingenting som hindrar att även "ni som jobbar" kan ha lite roligt även på måndagar?

Jag skrev oftast börjar jobbveckan med måndag om du missade det.

Skrev aldrig att inte "vi som jobbar" inte kan ha roligt på en måndag heller.
 
Fick precis veta att en god vän kommer hit för att hälsa på i början på nästa vecka :D Hon bor en bra bit bort, så vi har inte träffats på två år! Nu fick hon möjlighet att komma hit så det ska vi utnyttja. Måste klura ut hur jag ska göra hennes vistelse här så rolig och fin som möjligt.
 
skrivit ut mössmönster igen. När man använt dom ett tag så blir dom helt plötsligt inte symmetriska längre av nån anledning :cautious:
 
Naaw han skulle skicka hjärtan men det blev bara frågetecken.
Jag fick ringa och fråga vad han menade
Nu ligger jag här och ler för mig själv.
Skulle nog kunna vänja mig vid sånt här
 
Ligger och surfar. Försöker sova men det är en förbannad mygga?!? Som surrar runt. Jodå jag vet att det är en mygga eftersom den landat på mig två gånger. Hur i helvete kan en mygga överleva i ett skitkallt rum där jag satte på elementet för några timmar sedan? :rage: :confused: Tilläggas skall att jag har flanell pjamas, dubbla täcken, sockor och en katt som ligger hoprullad på mitt ben under täcket och inte behöver syre eftersom hon vägrar att sticka nosen utanför.

Det kanske är en muterad zombiemygga? :nailbiting: Den mänskliga rasen är förlorad!

DÖ förbannade mygga DÖ :arghh: :eek:
 
Alltså får jag inte sova en natt snart kommer fredagen bli en väldig antiklimax med mig sovandes hahaha
 
Vaknade av nästäppa och ryggsmärtor :D

Ger upp försöken att somna om eftersom klockan ändå ringer om 1 timme.

Nu är det TISDAG :banana:

Har bara svårt för psykologi snack....

PST frukost är ej intagen ännu, blir nog snällare efter en kopp kaffe :angel:
Jag håller med dig när det gäller psyk snack :up:
 
Här står rgnet som spö i backen,så jag ska se om Gissa vill gå ut,oavsett så går vi o lägger oss sen.
God natt kära vänner ! Ja o god morgon kära anjovisen:heart
 
Så vart ute på långpromenad med vovvarna. Regnet vräker ner och det blåser. Så det regnade från alla håll och kanter. Uppifrån, nerifrån och från sidan :eek:

Fördelen med VAB är att jag kan krypa ner i sängen igen efter promenaden :up:

Apropå måndagar, jag som jobbar skift har flera måndagar i veckan. Så det kan bli värre @ainasoja. Tänk om du haft TVÅ måndagar i veckan :nailbiting:

:D :D

(Som kompensation så har jag fler fredagar och lördagar :up:. Men måndagar alltså :yuck:)
 
Så vart ute på långpromenad med vovvarna. Regnet vräker ner och det blåser. Så det regnade från alla håll och kanter. Uppifrån, nerifrån och från sidan :eek:

Fördelen med VAB är att jag kan krypa ner i sängen igen efter promenaden :up:

Apropå måndagar, jag som jobbar skift har flera måndagar i veckan. Så det kan bli värre @ainasoja. Tänk om du haft TVÅ måndagar i veckan :nailbiting:

:D :D

(Som kompensation så har jag fler fredagar och lördagar :up:. Men måndagar alltså :yuck:)

Fy dig :yuck:

Ska du sova nu när jag stiger upp :crazy: :cry: :nailbiting: :mad: :D

Känner mig inte direkt alert idag, hann bara sova 3 timmar innan jag vaknade :crazy:

Det här kommer bli en lång dag :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 648
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 526
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp