Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag anmäld till vårens kurs i biodling!
Ikväll ska vi iväg på fest jag och sambon, var evigheter sedan sist
Men det där lät intressant! Jag är lite sugen på det där med bin. Bor på landet så det skulle gå men är lite i vänteläge. Eller lite lat.....eller nått. Jag har lust men kommer inte till skott. Hoppas på att du rapporterar från kursen, en liten tråd om bin kanske, så jag får ändan ur vagnen. :bump:
 
Men det där lät intressant! Jag är lite sugen på det där med bin. Bor på landet så det skulle gå men är lite i vänteläge. Eller lite lat.....eller nått. Jag har lust men kommer inte till skott. Hoppas på att du rapporterar från kursen, en liten tråd om bin kanske, så jag får ändan ur vagnen. :bump:
Ja påmin mig bara! Det börjar inte än
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
212
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 247
· Visningar
46 203
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
266
· Visningar
17 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp