Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr vanligt mönsterpapper bara, men började med att rita av grundmönster på herrskjorta, göra grova ändringar, sen lägga det utklippta mönstret på västen/nåla fast på västen när den satt på dockan, och sen rita av den :p Tror jag fått till det som det ska nu, så ska klippa ut i riktiga tyget nu :nailbiting: Svåraste med sånna här jobb är ju hur mycket jag ska ta betalt... Materialet är ju en sak, men för mitt arbete :crazy::confused:

Det är lugnt! Ibland kan man få nya tankesätt när nån frågar hur man gör/kommer med tips hur man ska göra så tar absolut inte illa upp :heart

Det låter förnuftigt! Jag har samma problem som du när det gäller att ta betalt för arbetet men mamma sa alltid att man inte skulle undervärdera sitt arbete. Lätt för henne att säga med sin gedigna utbildning och sina meriter. :)
 
Idag är jag grymt stolt över dottern som verkligen tog till sig mina instruktioner när hon red och gjorde det skitbra! :up: Det var ett tag sedan det gick så bra för henne när hon red som det gjorde idag. Hon har mest gått in för att det ska gå dåligt ett tag nu. Men idag flöt det verkligen. :)
 
Kolla, vilka fina blommor orkidén producerade:
12534497_457595914430982_687113847_n.jpg
 
Stackars dig! Är det förkylningsastma? Jag känner igen mig så, har hosta och astman från helvetet sedan en vecka och i natt sov jag en timme totalt. Kan inte ligga ner eftersom det blir så svårt att andas och bricanylen gör mig skakig och uppvarvad. Det går inte över trots betapredkur, maxat med pulmicort och långtidsutvidgande. Jag har inget alls emot kylan och lever och rör på mig som vanligt, men tji fick jag tydligen. Luftören ballade ur totalt.

Jag är pollenallergisk och allergin fick mig att utveckla astma. Det är helt ok normalt men flammar upp när jag är förkyld eller om det är väldigt mycket pollen. Pulmicort samt Symbicort till natten funkar någorlunda. Bricanyl undviker jag om jag kan för jag blir så dålig av den (dödstrött bla så jag törs inte köra bil på den, samma med Symbicort så det är därför jag tar den till natten bara).
 
Precis inkommen från en långpromenad!

Har också köpt semlor men såg nu när vi kom hem att dom hade skrivit vanilj för hand på paketet så det såg jag inte i affären :(
 
Väntar otåligt på att min lilla "crush" på kollegan ska gå över. Det finns en anledning till att jag slutade med karlar, hatar att bli så här osäker och upp-o-ner i humöret. Jaja, snart byter jag jobb och då ska det väl ordna sig hoppas jag :)
 
Jag är pollenallergisk och allergin fick mig att utveckla astma. Det är helt ok normalt men flammar upp när jag är förkyld eller om det är väldigt mycket pollen. Pulmicort samt Symbicort till natten funkar någorlunda. Bricanyl undviker jag om jag kan för jag blir så dålig av den (dödstrött bla så jag törs inte köra bil på den, samma med Symbicort så det är därför jag tar den till natten bara).

Krya på dig!
 
Grattis @Ness !
Tydligen har @athena_arabians delat med sig av sin förkylning eller om det är min karl men jag snorar och hostar... barnen har tävlat och det gick väl hyfsat och nu har vi tre extra barn som ska sova över. ..
 
Känner mig sugen på att äta något gott (onyttigt) men har nog inget hemma. Jag HAR mat hemma så att jag klarar mig och ska ändå ut med bilen imorgon, så det är verkligen helt onödigt att ta sig iväg till affären nu... Får ta och dricka te istället.
 
Är just nu rätt nöjd över mig själv eftersom det just damp ner ett mail från Moderådet med omdömet att jag citat: "var en föredöme när det gällde att skicka trevliga och proffsiga mail".
Känner nästan att jag måste fira med ett glas cava och en löjromstoast ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 248
· Visningar
46 351
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
272
· Visningar
17 940
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp