Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill att det ska se ut som det gjorde igår, inte halv snöstorm :arghh:

12501494_1502112343427145_865310348_n.jpg


Fast det flistrade lite då, det är därför bilden är lite suddig.
 
Är glad att svågern kom heeeeeela vägen hit (150 m?) med traktorn och plogade i går. Nollgradigt och kramsnö idag, lagom kul att skotta det. Har ramlat ner några dm snö. Vad mig anbelangar kan det gärna ramla ner några till :bump:
Ska tvinga ut unghästen i snön idag igen, bra träning för djuret att pulsa i snö. Har vi väl kommit över jag-vill-inte-gå-hemifrån diskussionen brukar han vara väldigt entusiastisk också.
 
Ätit frukost, skrivit matlista för veckan och inköpslista. Dags att åka och storhandla. Vardagen drar igång på riktigt imorgon.

(Med skillnaden att min mamma är här fortfarande och kommer ha maten klar när jag kommer hem från jobbet. :love: )
 
@Angua: Det är därför jag måste ut och skotta, blir det varmare kommer jag inte att orka få bort det.

Jag mätte på Eniro igår, min infart (från asfaltsvägen till husknuten, dvs inte inkl gårdsplanen) är 65 m :meh:
 
Snön vräker ner ute :up:
Och jag sitter inne och mår illa och känner mig både uppgiven och arg :( Jag är så trött på att vara trasig, omöjlig att älska och rädd för att älska :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
212
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
46 183
Senast: Soffan74
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp