Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som har något förslag på hur man enkelt o säkert tapetserar i en 3m hög trapphall??
Just nu använder jag stege och den är verkligen inte varken säker eller stabil.
 
Lyssnar på Martin Almgren och surar över att jag inte kan sjunga som jag vill och att sånglektioner är svindyrt :cautious: Förstår inte varför de måste kosta så vansinnigt mycket.
 
Försöker komma på vad vi ska hitta på för dop present till en liten Julia som är ca 9 månader.
När kompisarnas son döptes satte jag ihop ett kompendium med fina texter från barnvisor och dikter. Ritade av barnet och hade som omslag. De älskade det :) Var roligt att ge något helt annorlunda än de andra gav, vilket mest var kläder, smycken osv. Det vanliga som brukar ges vid dop.
 
Lillungen blev så klart avis när storasystern fick nya mössor igår. Så idag var det hennes tur. Passade ju bra då hon har namnsdag idag. :up:

20160123_193200.jpg
 
Umgås med coola klubbkids i 20-års åldern. Har redan fått kommentaren:
"hur var det i din ungdom....?"
"Oj jävlar du har ändå inte så många rynkor, har du gjort nåt"?
Samt:
"Öhm kan vi inte spela lite mer modern, liksom nutida musik"
VAD FN ÄR DET FÖR FEL PÅ BONNIE TYLER??? Dagens ungdom alltså :rofl:
Eftersom jag som den tant jag är kommer stå för cavan får de fan njuta av min fantastiska musiksmak eller dra ;)
 
Hey, en dator kan få virus över nätet, eller hur... :sneaky:

Nädå, det är inte mitt fel för jag önskar inte det här på någon :crazy:
Jag misstänker att det är karleländet som är boven... Jag var helt slut när jag kom hem från tävlingarna... Efter lite vila så har jag orkat fixat mat åt hela ligan och nu tänker jag gå och lägga mig i sängen och titta på tv igen... ;)
 
Har fått mensvärk och sitter och stör mig på okq8s hemsida. Det går ju inte att hitta var det går att hyra lastbil i en viss storlek. Får spunk.... Någon annan kanske har en mer kundvänlig hemsida?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
215
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 247
· Visningar
46 277
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
268
· Visningar
17 825
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp