Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hastflicka

Super cool häst du har :up:
När jag blir miljonär tänker jag skaffa mig en Paso fino med:love:

Paso Finos ar bara BAST. :love: Jag kallar ofta min for min "Latin Lover". Allt i livet ar drama, han fnyser och skakar pa huvudet, han stampar med footen och slanger manen som den varsta primadonna ... men nar jag fraser till att det ar nog tvarslutar han med sina gester och lugnar sig direkt. Det finns ingen substans alls bakom hans dramatiska athavor.:angel:

JävlaskitDHL! :rage::rage::rage:

Det har jag inga problem att halla med om. Dessutom, om man anvander DHL forsvinner forsandelser var och varannan gang :rage:

@tornblomma Grattis! Hoppas du har kul i Israel ... dar finns sa mycket att se och gora:up:
 
:mad:
strawberry,2.jpg
 
Kom på att jag hade missat att skriva om min hörselskada i min ansökan till en jobbannons :o men å andra sidan så skulle det väl kanske bli lite besvärligt för dem om de sa "ja tack" men sedan "öööh jaha eh, sorry" :sneaky::p

(fast att det skulle göra mig lite deppig är en helt annan sak :meh:)
 
Skickade dessutom en annan till en annons från kommunen som jag kände faktiskt att den skulle kunna passa mig, fast jag saknade lite erfarenhet och utbildning ... men de behövde visst flera till det så kanske, kanske - tänkte att kommunen kanske skulle vara mera välinställd till någon handikappad - typ uppfylla någon kvot ...... :nailbiting::nailbiting::nailbiting: drog till med att jag hade gjort något liknande åt staten en gång, nämnde dock inte att det var på mammas jobb :angel::D
 
Kom på att jag hade missat att skriva om min hörselskada i min ansökan till en jobbannons :o men å andra sidan så skulle det väl kanske bli lite besvärligt för dem om de sa "ja tack" men sedan "öööh jaha eh, sorry" :sneaky::p

(fast att det skulle göra mig lite deppig är en helt annan sak :meh:)
Fast är du döv eller "bara" hörselskadad`?
 
Tittar på "hundar på jobb" på dplay och de sa just att vi ska få träffa sveriges smartaste hund - oooooh, dangerous words, jag tänkte på bukes hundar då :p
(edit: nu ändrade de visst till "en av sveriges lydigaste hundar" - och det kan jag nog instämma med, med tanke på allt man läser om bukes vovvar :angel::angel:)

för övrigt så har de visat en massa vallhundar och jag har varje gång tänkt typ "äh @Migo s hundar är ju duktigare" :angel:

ja, jag har mycket höga förväntningar på bukes hundar :cool: de är ju bäst helt klart :cool::D
 
Senast ändrad:
fast lite gulligt e de när en tullman får kämpa för att få på hunden en väst för att vovven vill hellre pussas och leka :angel::love::D

(hon e bara så underbar - hur löjlig som helst även om duktig :love::D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 848
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp