Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag loggade just in på banken och fick en smärre chock. Av någon anledning har det dragits två gånger för bilförsäkringen, och inget av beloppen stämmer mot vad jag borde betala :crazy: Min bilförsäkring kostar 4440 kr/år och ska betalas månadsvis = 370 kr/mån. Det har dragits 500 kr + 269 kr O_o:eek::confused: Skickade mail till banken, får se om dom svarar...
 
Men oj, vad har hänt?

Något både arbetsgivaren och jag anser vara så pass allvarligt att det är fog för en polisanmälan. Arbetsgivaren anser även att det rättfärdigar att avskeda personen.

Jag är dock oskadd och är mest arg och förundrad över hur folk kan bete sig och vad dom kan få för sig.
 
Något både arbetsgivaren och jag anser vara så pass allvarligt att det är fog för en polisanmälan. Arbetsgivaren anser även att det rättfärdigar att avskeda personen.

Jag är dock oskadd och är mest arg och förundrad över hur folk kan bete sig och vad dom kan få för sig.
Men OJ! Jag hoppas det blir till det bästa, vad det än är. Tyfusan! :eek:
 
Jag behöver verkligen få fler och bättre verktyg för att hantera ångesten på och snart känns det rätt menlöst med den där jefla remissen. Känns lite som whats the point? Ge mig lite vb ångestdämpande och så kör vi på som vanligt... är så inihelvete trött på att vänta, stånga mig blodig, bli nonchalerad och klappad på huvudet.
Fick du ingen uppföljning direkt från sjukhuset när du blev utskriven? Det förväntade jag mig verkllgen men jag har ingen erfarenhet av hur det fungrar så jag bara antog att det var så. Man skriver väl inte ut folk med bara en remiss till något i en fjern framtid. Riktigt dåligt frågar du mig!:down:

Kjempeklem vennen!:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 849
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp