Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul att få veta att någon ljuger om mig på jobbet. Jävla skitställe. Det är dessutom på chefsnivå, och jag vet inte om det är på mitt företag eller på DHL som det hittas på saker.
 
Kaozgrattis till @tornblomma med tårta från Marc Jacobs & Co

5932691910_9d178b6719_b.jpg
 
@LindgrenV Jag förstår att du har "tuffa problem" antingen är det dumpa, bli dumpad eller så kan det hjälpa att införskaffa en blå Micro om det är riktigt illa men med tanke på att glassen inte åts upp så kanske 1177 kan ge bra råd :confused:
Låter inte helt bra att lämna glass, kan vara akutproblem så var observant på allmän tillståndet.

;):rofl:
 
@LindgrenV Jag förstår att du har "tuffa problem" antingen är det dumpa, bli dumpad eller så kan det hjälpa att införskaffa en blå Micro om det är riktigt illa men med tanke på att glassen inte åts upp så kanske 1177 kan ge bra råd :confused:
Låter inte helt bra att lämna glass, kan vara akutproblem så var observant på allmän tillståndet.

;):rofl:

Det var ju inte riktig glass ju! :eek:
Att lämna Fake-glass är snarare ett sundhetstecken :D

Tror snarare att @LindgrenV borde kontrollera minnet :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 138
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
448
Senast: astronaut
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp