Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det får man. Spy ur dig skiten om du vill. :)
Jag behöver verkligen få fler och bättre verktyg för att hantera ångesten på och snart känns det rätt menlöst med den där jefla remissen. Känns lite som whats the point? Ge mig lite vb ångestdämpande och så kör vi på som vanligt... är så inihelvete trött på att vänta, stånga mig blodig, bli nonchalerad och klappad på huvudet.
 
Jag har just tagit årets första dopp med hästarna, underbart!
Trodde väl aldrig att unghästen skulle våga gå i men det visade sig att han var en riktig liten firre som glatt simmade alldeles för nära allt och alla:D
resized_20160601_200205_574f4012ddf2b30709f76e06.jpg
 
Jag behöver verkligen få fler och bättre verktyg för att hantera ångesten på och snart känns det rätt menlöst med den där jefla remissen. Känns lite som whats the point? Ge mig lite vb ångestdämpande och så kör vi på som vanligt... är så inihelvete trött på att vänta, stånga mig blodig, bli nonchalerad och klappad på huvudet.
Går du hos kuratorn på vc eller hos psykologen?
Så jäkla skit med psykiatrin just nu så usch..
Önskar jag kunde komma med tips men jag anlitade ju privat psykolog till slut även om det var dyrt
 
Tack. :)

Hur viktigt och varför är det viktigt med aktivitetsrapporten? Tanken på AF hade inget vettigt svar att komma med. För egen del får jag det till att det är ett kontrollorgan.

Handlingsplanen som ska byggas tillsammans med handläggare på AF, vad går den ut på? Vad är den viktig/bra för? Sker någon uppföljning eller är det bara någon form av kontrollorgan även det?
Kommer inte rapporten in så aja baja dras det på à kassan.
Har du inte à-kassa utan går på soc t ex så kan soc neka pengar.
Men det är nog ingen som läser dessa rapporter

Handlingsplanen ska ju följas upp men det har jag aldrig varit med om att det gjorts..så det är nog bara en bock i listan att en sådan gjorts
 
Går du hos kuratorn på vc eller hos psykologen?
Så jäkla skit med psykiatrin just nu så usch..
Önskar jag kunde komma med tips men jag anlitade ju privat psykolog till slut även om det var dyrt
Jag går inte hos någon. Det är ju liksom det som är problemet. Hade min sista tid hos psykologen i mitten av april. Sen ingenting innan kontakten med öppenpsyk kommer igång. Vilket kan bli när som mellan nu och slutet på juli. Wihoo eller nått..
 
Nu har jag lessnat ur fullständigt på värmen. 26 grader inne och det dåliga humöret och andningssvårigheterna sätter in direkt. Nu har jag fläkten på högsta i sovrummet och skiter i hur dyrt det är, luftvärmepumpen är satt på kylning ner till 19 grader.

Idag har jag och Syster bokat resa till Krakow! I början av september bär det av :)
Det blir första gången jag åker utomlands sen jag köpte häst 2002.
 
Jag går inte hos någon. Det är ju liksom det som är problemet. Hade min sista tid hos psykologen i mitten av april. Sen ingenting innan kontakten med öppenpsyk kommer igång. Vilket kan bli när som mellan nu och slutet på juli. Wihoo eller nått..
Men vad sjutton liksom.,..
 
Packat om allt skit i bilen, så imorgon är det bara blommorna, datorn och jag som ska i typ. Blir att åka å ställa bilen hos klasskompisen vi ska äta middag hos på kvällen.
FÖR IMORGON TAR JAG EXAMEN!!! :banana::bump::banana: Så jävla skönt! Dagen kommer börja med jordgubbar bubbel och examensbevis, sen klassfoto (:wtf:), buffé som skolan bjuder på, sen till parken och ha typ femkamp O_o:cautious: Sen efter det drar en halva iväg på förfest och sen party i DK, vi andra lugnare människor åker hem till en av klasskompisarna, blir trerätters middag med bubbel, vin och snacks :) Blir att sova över där tillsammans med en annan klasskompis och de andra åker hemåt efteråt :) Sen blir det att köra hem till Dalarna på fredag när man nyktrat till :laugh::rofl:
 
Min gårdag resulterade i att en kollega blev varslad idag.

Tar tag i nästa anmälan imorgon. Jag orkar inte med mer just idag.

Känns tillräckligt jobbigt som det är.
 
Kommer inte rapporten in så aja baja dras det på à kassan.
Har du inte à-kassa utan går på soc t ex så kan soc neka pengar.
Men det är nog ingen som läser dessa rapporter

Handlingsplanen ska ju följas upp men det har jag aldrig varit med om att det gjorts..så det är nog bara en bock i listan att en sådan gjorts

Tack.

Jag går varken på a-kassa eller soc. Jag har inte rätt till något.

Som jag trodde då, ang. handlingsplanen..bara en sak som ska göras. Känns för mig som om båda är kontrollorgan. Big NoNo i min värld.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 021
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
405
Senast: astronaut
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp