Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud vad ni kacklar , ni är ju värre än hönsen istallet ju ;):D

Nej men jag har varit borta här ifrån ett litet tag , lite familjeproblem men de löser sig så nu är jag tillbaka igen
 
Sitter och letar på nätet efter några bra jeans. Vill ha jeans som sitter som mjukisbyxor :angel: (eller ja, jag vill ha något som sitter snyggt och inte speciellt tight.) Det verkar helt omöjligt. Jag hittar bara "slim" eller "extra slim" typ.
 
Klämt i mig en mugg yoghurt, den sista sötade. Mår som jag förtjänar, ska försöka spä ut det med lite te.
 
Jag kacklar inte, större risk att jag börjar idissla:o
Bra att problemen löser sig:up:
Då behöver du en passande profilbild ju. :p
tumblr_nwc9x7yNFn1qcyn0ho4_1280.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 129
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
686
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Sju nationer finns representerade bland de tio startande i årets upplaga av Indoor Eventing under Sweden International Horse Show...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 203
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp