Hjälp i sängdjungeln!

Det var ju en stund sedan vi köpte men är som sagt väldigt nöjda! Trevligt bemötande i butik, snabb hemleverans och i allmänhet problemfritt. Stort plus att sänggaveln som vi valde i sammet är den mest lättstädade möbeln i lägenheten, katthår till trots :D
Vi köpte också sammet, microfibertrasa så ser den splitter ny ut! Vi valde tyg och även matchande sängkista och det blev så lyxigt och fint.
 
Jaa många erbjuder väl att byta säng om man inte är nöjd. Verkar väldigt bökigt dock. Fast det är klart, köper man något dyrt vill man ju vara nöjd. :)

Jag vill också ha en så bra säng! Jag har en ok säng nu men den är lite sliten och har en grop i mitten, var inte den bästa kvaliteten när jag köpte den som student för 8 år sedan.
Den vi hade innan kände man mittbalkem på genom madrassen, fruktansvärt! Sambons ryggont försvann inom några dagar med den här sängen. 28’ betalade vi inklusive val av tyg, matchande sängkista och hemleverans.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 716
Senast: starcraft
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 391
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 867
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp