Vad kan det vara för fel?

Ang att hoppa upp och ner i sängen så ställ en pall. Jag gjorde en till min gamla dsg och även nu när jag har unghundar så hoppar de gärna via pallen.
Jag hade ett gammalt sidebord som jag kapade benen på och klistrade på en tunn dörrmatta som antiglid.

Jag försökte det. Jag ställde en badrumspall vid sidan av sängen och den passade precis mellan sängen och väggen så den kanade ingenstans men han tittade bara konstigt på mig och hoppade vid sidan istället :crazy: Han förstod inte alls varför han skulle gå via pallen. Nu har vi en ganska låg säng så jag kan visserligen förstå honom att han tyckte att pallen var onödig men dörren får helt enkelt vara stängd istället så att han inte kan hoppa upp och ner.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 209
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 152
Senast: Sel
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 720
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp