Vad kostar en kull?

Jag skrev:
Hur många belgiska vallhundar kan valla? Hur många raser i grupp 1 kan valla eller fungera som herdehundar?
 
Nu pratar jag bara om vad SKK anser är meritering för att man ska få den billigare avgiften på valpregistreringen @AraSlei :) vad rasklubben har för krav på sina respektiva raser påverkar inte det. Är inte föräldrarna meriterade med minst Sufficent på utställning eller har genomfört ett MH eller BPH så kostar det mer att registrera valparna.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 618
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
692
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 365
Senast: Motacilla
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 799
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp