Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att testa och blunda en stund, inte för jag är trött men kroppen skulle bli glad att sträcka sig lite ett tag och det brukar fungerar bäst genom att lägga sig och höja fotändan litegrann.
 
klockan ar bara 9 :cautious: om jag gar isang nu vaknar jag vid 4 - 5 i morgon bitti :meh: sa jag hardar ut en timma till innan jag gar isang.
 
Vaknade nyss av en mardröm, eller vad man ska kalla den. I drömmen gjorde jag slut med sambon, av anledningen att han inte ville åka med mig till stallet (och jag var verkligen helt orimligt upprörd över det) :angel:. Det var det där med prioriteringar va? ;)
 
Var uppe ovanligt sent igår, till 22.30. Valpen som kräks flera gånger under gårdagen, vaknade 05.30 imorse och var jäääättepigg :meh: förmodligen för att hon äntligen fick behålla lite mat, så man ska ju vara glad egentligen :p
 
Väntar på kaffesällskap i form av sambo, som för tillfället ligger i sängen och "sover". Jag misstänker starkt att han egentligen är vaken men ligger kvar bara för att. Funderar på att kasta en katt på honom och se vad som händer.
 
Alltid mysigt när dagen börjar med en mysstund med hunden i sängen. Han uppskattar att sova lite längre på helgen han också.... :love:
Nu: Kaffe tillsammans mede frallor bakade igår kväll - inte så dumt :) !
 
Tar det lugnt med kaffe och mackor (som tog skut alldeles för fort). Alla är så trötta och sover fortfarande. Jag har inte gjort något speciellt. Bara morgonrutinerna, dvs hästarna. Ej ridit ännu (vilket jag alltid brukar ta en häst på morgonen, efter hon/han ätit klart) men nu är det söndag och jag tänkte vara ledig nu på dagen så blir det mer gjort på eftermiddagen istället. Så får det bli.
:p

Är det dags att ta in sommarmöblerna? Ingen sitter ändå i dem nu.
 
Tar det lugnt med kaffe och mackor (som tog skut alldeles för fort). Alla är så trötta och sover fortfarande. Jag har inte gjort något speciellt. Bara morgonrutinerna, dvs hästarna. Ej ridit ännu (vilket jag alltid brukar ta en häst på morgonen, efter hon/han ätit klart) men nu är det söndag och jag tänkte vara ledig nu på dagen så blir det mer gjort på eftermiddagen istället. Så får det bli.
:p

Är det dags att ta in sommarmöblerna? Ingen sitter ändå i dem nu.

Jag har rationaliserat och har inga möbler att ta ut :idea: De på altanen kan stå där hela vintern :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
27 361
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 296
Senast: MJLee
·
Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 522
Senast: Milosari
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp