Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser sällan ut att ha kul på bild bara för att jag känner mig så obekväm framför kameran. Folk brukar skratta åt hur jag stelnar till så fort någon ska ta kort. Men är så himla glad över att vår bröllopsfotograf på något sätt lyckades få mig att slappna av och han tog en del helt fantastiska bilder. Kul att ha några foton på mig själv där jag ser glad ut ;)

Jag är så van att jag typ alltid lyckas att "strike a pose" framför en kamera. Till och med på fashionweek när det var paparrazzis överallt lyckade jag få till en pose på alla bilder :rofl:
 
Han kanske ar obekvam framfor kameran?

Pa mina brollops bilder ser jag ut som en vansinnes kvinna, :eek: kniper med ogonen och grimaserar med munnen:cautious: :grin:. Jag gillar INTE att bli fotograferad.:p
For mig hade det klart blivit battre om jag inte forsokt "le". :crazy:

Min fotograf brukar vråla "tänk på kokain!!!" :rofl: Ang munnen så hjälper det att gapa lite och typ gymnastisera så brukar spänningar släppa! Jag tycker också att det hjälper att röra på sig och byta ställning/pose hela tiden! Det kräver dock en bra fotograf och en bra kamera!
 
Jag är så van att jag typ alltid lyckas att "strike a pose" framför en kamera. Till och med på fashionweek när det var paparrazzis överallt lyckade jag få till en pose på alla bilder :rofl:

Haha, övning ger färdighet! :p

Det här är mitt normala fotofejs
https://www.instagram.com/p/0OVWq9LMR7/

Det här är jag när jag är avslappnad (även om man inte ser ansiktet så bra här)
https://www.instagram.com/p/BV8MGR0FAyu/

Jag tänkte att jag kanske blev "botad" efter bröllopet, men jag är tillbaka till awkward nu :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 749
Senast: Gunnar
·
Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 504
Senast: Milosari
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp