Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj klockan är redan så mycket. Ska upp tidigt imorgon, eller inte jättetidigt men innan 7 iaf. Vill helst ha 8 timmars sömn, men det vanliga är runt 7 timmar. Och det funkar också. 6 timmar däremot är alldeles för lite.
Filmen var faktiskt helt ok (för att vara en uppföljare). Brukar vara snabb att se vem som är mördaren. Här tog det längre tid. Liten luring. (Sen missade jag början, men slitsamma).

Natti natti :)
 
Oj klockan är redan så mycket. Ska upp tidigt imorgon, eller inte jättetidigt men innan 7 iaf. Vill helst ha 8 timmars sömn, men det vanliga är runt 7 timmar. Och det funkar också. 6 timmar däremot är alldeles för lite.
Filmen var faktiskt helt ok (för att vara en uppföljare). Brukar vara snabb att se vem som är mördaren. Här tog det längre tid. Liten luring. (Sen missade jag början, men slitsamma).

Natti natti :)

Sov gott :)
 
@Trott ojdå jobbigt läge :nailbiting:

Själv har jag precis bevittnat 2 kompisar som uppenbarligen tycker om varandra mer än dom vågat erkänna nyss.
Blev sådär lagom pinsamt ( typ generade 14isar med lite missförstånd) innan dom förstod vad den andra menade men efter att börjar parta vid 14:00-tiden idag så fick dom nog klartext i det nu :p
Själv stod jag och fulflinade åt deras taffliga känsloförklaringar.
:D
 
Nattsömnen lyser med sin frånvaro och det känns skit. Kan jag inte bara få vara lite normal någon gång?
 
Nattsömnen lyser med sin frånvaro och det känns skit. Kan jag inte bara få vara lite normal någon gång?
Och vad är normalt vad det gäller sömn?
Inte utan att jag som har grava sömnproblem får något att fundera över nu.

Hoppas du får sova, kan det hjälpa med att undvika skärmen, yoga, mörker, lugn musik?
Lite allmänt förslag bara och jag hoppas du får natta som du behöver.
 
Och vad är normalt vad det gäller sömn?
Inte utan att jag som har grava sömnproblem får något att fundera över nu.

Hoppas du får sova, kan det hjälpa med att undvika skärmen, yoga, mörker, lugn musik?
Lite allmänt förslag bara och jag hoppas du får natta som du behöver.
Med normal syftar jag inte på normal sömn utan normal mellan öronen. Jag har en massa jobbiga tankar och känner mig helt störd. Tankarna går inte att stänga av. Och det är p.g.a. det som jag inte kan sova.
 
Med normal syftar jag inte på normal sömn utan normal mellan öronen. Jag har en massa jobbiga tankar och känner mig helt störd. Tankarna går inte att stänga av. Och det är p.g.a. det som jag inte kan sova.
Då är jag med :up:
Blev lite fundersam där eftersom det som är normalt för en person kan vara ovanligt för någon annan totalt.
 
Klockan ar 5 (wait, 17 tror jag det ar efter att noggrannt rakna pa klockan:p) och jag ar hemma fran affaren. Jag har just satt i mig en Reuben Sandwich (mycket god!) och sippar pa ett glas Cab till.
Jag hade sa ont i fotterna pa affaren att jag faktiskt satte mig pa golvet i ett par minuter for att lasta av. Javla reumatism. :rage:

Nu har jag dock jobbat klart for idag. Om en liten stund ska jag samla mig och ta ut hundarna, men det blir lek och att hitta maten i graset och ingen promenad i kvall. Jag skulle verkligen ta klorna pa sista hunden ocksa, men det far nog bli i morgon i stallet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 759
Senast: Gunnar
·
Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 505
Senast: Milosari
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp