Bukefalos 28 år!

Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japps, speciellt när det är någon annan som bör rannsaka sig själv och strunta i att göra tjänstefel. Idiotiskt att skylla på min vän då för hon har inte gjort fel.
Allt för många skyller ifrån sig på allt och alla andra. Vissa människor gör aldrig några fel. Däremot är dom duktiga på att säga en sak som sedan aldrig blir av. Idioter som klappar sig på bröstet typ. Otacksamma as liksom. *spyr lite *
 
Jag känner att jag inte har varit till naprapaten på länge idag... :crazy: jaja, får be särbon misshandla nacken när han vaknat (när det nu blir... :cautious: :D).

Hade iaf roligt ute i fält igår :up: men... jag var på ett intressant ställe (mycket med skumma mineraler :up:) och det kanske var några som råkade följa med hem för att bo här... och det är ju inte som om jag inte tagit några stuffer tidigare under säsongen (har varit på riktigt intressanta ställen :up:). Såå... det är lite mycket stuffer här nu :o
 
Nu var jag tvungen att kolla. Båda mina måttband har inch på ena sidan och cm på andra.

Hästarna är inne i hagen, än så länge. Jag har pratat med grannarna så att de ska hålla koll på dem eftersom jag är borta hela dagen. Imorgon ska det byggas stadigare staket!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 505
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
329
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 326
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp