Bukefalos 28 år!

Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp, redan googlat fram rätt :p

Jag gillar deras batterier, inget krångel med det som sitter i Saaben och det har några år på nacken nu. Särbon köpte ett batteri till skotern och skulle testa att starta säsongen efter men förväntade sig inget, den har ju stått ett år. Skotern startade direkt :up:
 
Jag gillar deras batterier, inget krångel med det som sitter i Saaben och det har några år på nacken nu. Särbon köpte ett batteri till skotern och skulle testa att starta säsongen efter men förväntade sig inget, den har ju stått ett år. Skotern startade direkt :up:

Var inte batteriet, glapp i startmotorn. Bra köp.

:angel::up:

Discon går visserligen knappt att styra eller stanna men den startar iaf :D
 
Var inte batteriet, glapp i startmotorn. Bra köp.

:angel::up:

Discon går visserligen knappt att styra eller stanna men den startar iaf :D

Skit också :down: den är väl lite dyrare än ett batteri misstänker jag :cautious:

Jag saknar Saaben (för jag sitter inte lika bra i Volvon) men det är trevligt, speciellt när jag är ute i fält, att inte behöva oroa mig för om jag tar mig hem eller inte :crazy: Jag har inte insett hur undermedvetet orolig jag faktiskt har varit. Det är trevligt med frisk bil.
 
Skit också :down: den är väl lite dyrare än ett batteri misstänker jag :cautious:

Jag saknar Saaben (för jag sitter inte lika bra i Volvon) men det är trevligt, speciellt när jag är ute i fält, att inte behöva oroa mig för om jag tar mig hem eller inte :crazy: Jag har inte insett hur undermedvetet orolig jag faktiskt har varit. Det är trevligt med frisk bil.

Inget akut att åtgärda men ett par tusenlappar blir det ju.
 
Tror jag ska gå och lämna blodprov. Det ska finnas en remiss till lab men är inte säker på det. Är inte jättesugen på att gå dit i onödan. Kan man ringa och fråga måntro? :cautious:
 
Varit på en liten sväng med labben och sen intagit frukost. Labben gick precis och la sig hos mamma, efter att ha fått sista biten av mackan :D .
Nu iväg mot jobbet. Jag gillar i stort sett alla kollegor, men vissa lite extra och idag ska jag jobba med guldgänget :up: .
 
Vaknade klarvaken klockan 01.25..Kunde inte somna om förrän 03.44. Lagom död just nu. Hjälper heller inte att kattskrället höll på med en tofs under en dörr så det pangade in till sovrummet. Ändå är dörren "låst" med en stor stenbumling..:banghead:
 
Nu när axeln börjar bättra sig verkar höger höft lägga ner verksamheten. Ger upp min kropp snart.
 
Nu när axeln börjar bättra sig verkar höger höft lägga ner verksamheten. Ger upp min kropp snart.
Är du jag? Är jag du? :cautious: My brother from another mother?

Mvh trasig kropp och kunde inte sova för att hela kroppen kliade som av nässelfeber.

Ps känselflashbacks/känselhallucinationer suger häströv och jag slipper gärna dem i fortsättningen snälla tomten.:arghh:
 
Är du jag? Är jag du? :cautious: My brother from another mother?

Mvh trasig kropp och kunde inte sova för att hela kroppen kliade som av nässelfeber.

Ps känselflashbacks/känselhallucinationer suger häströv och jag slipper gärna dem i fortsättningen snälla tomten.:arghh:

Vi är nog tyvärr många brothers from Another mother och sisters from Another mister.

Men som reklamen säger "finns ju dom som har det värre"
Jag klarar jobba heltid, lägga ner ytterligare en "heltid" i ridklubben, träna och rida ett par ggr i veckan.
Men visst vore livet lättare med en helt smärtfri kropp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 468
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
325
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 316
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp