Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inser att jag skulle tagit något annat än linne under tjocktröjan idag.
Håller på att dö värmedöden men är inte läge sitta i linne heller :eek:
 
Startade datorn för att jag skulle göra ärenden men den har bestämt sig för att uppdatera. Det står "detta tar en stund. Datorn startas om flera gånger".
11% står den på nu. Känns som om det kommer ta ett tag. :wtf:

Varför har jag inte installerat mobilt BankID på telefonen ännu? :meh: Då hade jag ju kunnat göra ärendena på den.
 
Jag har ätit lunch med chefen och fått en stor julkorg med massor av gottis i :d. Sen fick jag låna hem hennes dyra ridhjälm som hon bara använt en gång samt båda hennes ridvästar. Hjälmen är en specialare så man får prova sig fram till rätt inställning. Passar den så får jag behålla den. Detsamma gäller en av västarna. Den ena är en jockeyväst som tydligen inte finns i vanliga butiker. Hon rider ju inte längre så grejerna samlar bara damm hos henne.

Det kom ju väldigt lägligt faktiskt då jag dels inte har någon väst men tänkt att det vore bra att ha och att min ridhjälm gick sönder för någon dag sedan. Fästet för inställningsskruven pajade.
 
Har varit sol här idag men blev ingen promenad pga att jag har städat.
Var lite trött idag med men bättre än i går.
Imorrn hjälpa kompisarna i butiken en sväng och så en sväng till julmarknad vid Stripa.
 
Jag har ätit lunch med chefen och fått en stor julkorg med massor av gottis i :d. Sen fick jag låna hem hennes dyra ridhjälm som hon bara använt en gång samt båda hennes ridvästar. Hjälmen är en specialare så man får prova sig fram till rätt inställning. Passar den så får jag behålla den. Detsamma gäller en av västarna. Den ena är en jockeyväst som tydligen inte finns i vanliga butiker. Hon rider ju inte längre så grejerna samlar bara damm hos henne.

Det kom ju väldigt lägligt faktiskt då jag dels inte har någon väst men tänkt att det vore bra att ha och att min ridhjälm gick sönder för någon dag sedan. Fästet för inställningsskruven pajade.
Ja hade jag haft mina hjälmar här vad du kunnat testa dem haha,men en är hos lillesyrran och den andra har dotten hos sin pappa.
 
Har för många kanaler att kolla på hahaha.
Nu dricker jag kaffe och sen ska jag ev ta mig till affären eller så tar jag det imorgon.
Ska tvätta på söndag så måste kolla hur mkt tvättmedel jag har med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 296
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
312
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 228
Senast: sthu
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 280
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vårföräldrar 2024
  • Det här med klädsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp