Bukefalos 28 år!

Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen till Malmö nu. Har ett gäng ärenden på listan. Hoppas att alla ärenden går snabbt! Jag vill till stallet så att jag sen kan lägga mig i soffan, äta något gott och kolla på Vinterstudion :D
 
Klurar på hur jag ska kunna bygga en egen balhäck. Svårt...
Just nu lutar det åt att hägna in balen på sidorna, ställa en foderhäck i trä och lava på så mycket hösilage det bara går. Så får jag sätta resten under presening så länge.
 
Egentligen skulle jag behöva jobba. Men det är ju tydligen roligare att dricka hinkar med kaffe och hänga på Buke :angel:

Förresten har jag tappat bort en kaffemugg, den fanns ingenstans att finna när jag kom tillbaka från promenaden med hundarna.

Med min tur kommer den där mamman hitta den så fort hon kliver upp och sen bli arg, jag får låtsas som att jag inte vet något om den där muggen när den dyker upp när det är som minst lämpligt helt enkelt :angel:
 
Eh jag lagar väl inte egen mat typ aldrig. Men när jag var i Sydafrika lärde Italienaren mig att allt löses med enorma mängder oregano.

Tyvärr finns det ingen oregano här :nailbiting: Jag har bytt ut den med gurkmeja :angel: Hoppas på liknande (dvs ätbart) resultat.
 
Men var är du, vad gör du? Varför känner du så?
Jag säger som @athena_arabians hos oss passar du in!
Vi satt på katalin och det formades grupper liksom, och det var inte som att de vände ryggen åt mig utan jag hamnade bara utanför. Det var inte heller någon som blev speciellt ledsen när jag gick hem. The story of my life typ.
Det är en enorm tur att jag har er! :heart
 
Vi satt på katalin och det formades grupper liksom, och det var inte som att de vände ryggen åt mig utan jag hamnade bara utanför. Det var inte heller någon som blev speciellt ledsen när jag gick hem. The story of my life typ.
Det är en enorm tur att jag har er! :heart
Fy vad trist! Du är iaf min grupp när vi har varit på buketräffar!:heart Jag som tycker det är läskigt med nya människor är väldigt tacksam att jag har haft dig i närheten.
 
Varit ute på en avslappnad skrittrunda. Annie blev rädd för något och gjorde en 180-graders. Jag satt lite löst en sekund men sen var det inga problem. Är himla nöjd med att hon stannar direkt när hon går sånt där. Rädd får man ju bli men kärringen vill gärna hänga med i svängarna ;)
Har massor och lite till att göra och ingen tid att göra det på. Det får bli prioriteringar idag och så får jag lösa resten imorgon.
 
Absolut, jag äter propavan (som ska hjälpa mig att inte vakna under natten, jag somnar själv).
Tack för svaret! Propavan provade jag för länge sen men fick extremt rastlösa ben om jag tog mer än en (halv?, minns inte riktigt) och då gick det ju inte att sova. :( Hoppas du slipper det.
Nu tar jag Nozinan,Theralen, Melatonin,Stesolid och insomningstablett :wtf: det funkar oftast.
 
Senast ändrad:
Vi satt på katalin och det formades grupper liksom, och det var inte som att de vände ryggen åt mig utan jag hamnade bara utanför. Det var inte heller någon som blev speciellt ledsen när jag gick hem. The story of my life typ.
Det är en enorm tur att jag har er! :heart

Vad ledsamt, jag brukar gå hem när jag känner att det blir så där. Det känns ju bättre att vara hemma själv än att vara ute med folk och var ensam :down:

Fast för mig personligen betyder i normala fall att jag är på ett humör så att jag liksom inte kommer med i någon grupp så då är det liksom mitt eget fel, alla andra gånger pratar jag för mycket och är nog den som av misstag missar någon istället :( Men jag jobbar med en grupp människor som är lite lätt socialt inkompetenta när det kommer till att få med folk (och en del som är arslen och rent av fryser ut folk :meh:) så man får liksom ta med sig själv om man ska vara med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 505
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
329
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 326
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp