Bukefalos 28 år!

Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sovit bra för andra natten i rad :)

Idag tänkte jag åka hem men jag ser verkligen inte fram emot att köra i det här skitvädret. Det är ju inte så att jag är tvungen att åka hem, men vad ska jag göra här liksom? Sen måste ju lånebilen återlämnas kommande vecka så jag kan ju inte stanna här till nästa fredag då jag behöver vara här igen.
 
Senast ändrad:
Sovit som en kratta. Mardrömmar och skällande hundar på morgonen :down:
Men nu intas hett rykande kaffe, sen väntar stallet!
 
Dricker te och funderar på att äta frukost. Så seg start på dagen. Borde ha börjat med en långpromenad men foten gör så jäkla ont efter gårdagen (trampade rejält snett i skogen). Vet inte om det kommer vara bättre senare, men det kändes som en bra idé att börja dagen med något lugnt i alla fall.
 
Själv är jag överlycklig över att inte vakna mer än så :grin:
Sömnproblem är verkligen hemskt!! :cry: :cry:
Jag har iaf fått medicin nu som hjälper mig :)
Får man fråga vilken medicin? Jag har också sömnstörning och tar 5 mediciner för det. Finns det nån annan (bättre) medicin så vill jag gärna veta.
 
När man håller på och pillar med julklappar, och den ena katten "hjälper till" genom att leka med lådorna och försöker bolla runt med dem och tugga på städnings mekanismen. Bara det att presenterna är gjorda av glas :meh:

Slogs tillbaka gjorde han också när jag försökte bli av med honom.
 
Själv är jag överlycklig över att inte vakna mer än så :grin:
Sömnproblem är verkligen hemskt!! :cry: :cry:
Jag har iaf fått medicin nu som hjälper mig :)

Helt sjukt hemskt!
Jag verkar sova ok nu, vaknade inatt av att en katt jagade möss men det räknas nog inte :D
Jag har ju stora problem med att somna dock, men det verkar just nu ha varit ok i flera dagar. Får hoppas det håller i sig, men det brukar slå runt igen så fort jag kommer tillbaka till Singapore :down:

Egentligen somnar jag ju dock när jag brukar somna i Singapore när jag har dåliga nätter, mellan 20-22 i Sverige (3-5 på morgonen i Singapore). Enda gången det är ok med jetlag är när man inte kan sova där man kommer ifrån :banghead:
 
@Inglorion: Du vet att huset är kisses, va? ;) Du är bara där på nåder :D

Här fick Missa rökta räkor av husse igår när oxfiléputset inte dög :meh: Han kutade alltså ut enkom för att röka dem åt kisse :grin:

Det är jag medveten om :D Men han behöver ju inte ha sönder handmålade glasgrejer för det :D (han höll inte med, vad han egentligen gjorde inne i bastun vet jag inte heller). Däremot vaktar han mig på nätterna, jag kan ju vara farlig. Han jagade möss också inatt, bara det att han är skit klumpig (och tjock, de försökte väga han häromdagen men vågen gick inte så högt :angel:) så istället för att vänta på att musen skulle komma ut var han och klättrade i en massa lådor och påsar och välte ur saker och när han väl fick fatt i musen så tappade han den efter någon minut och så började det om igen :rofl:
 
Vi har bara blask-snö ute!:cautious:

Jag undrar om jag ska ta med mig hundmonstren på promenad innan mina kattmonster anländer från Örebro vid 12 :D

Edit: jag borde nog klä på mig ordentligt innan exet anländer i alla fall :rofl: Kanske borsta rufset också. Smink struntar jag i så att han liksom tänker "det var väl bra att den där akne täckta personen dumpade mig egentligen" :up: Det är omtanke det :D
 
Det är jag medveten om :D Men han behöver ju inte ha sönder handmålade glasgrejer för det :D (han höll inte med, vad han egentligen gjorde inne i bastun vet jag inte heller). Däremot vaktar han mig på nätterna, jag kan ju vara farlig. Han jagade möss också inatt, bara det att han är skit klumpig (och tjock, de försökte väga han häromdagen men vågen gick inte så högt :angel:) så istället för att vänta på att musen skulle komma ut var han och klättrade i en massa lådor och påsar och välte ur saker och när han väl fick fatt i musen så tappade han den efter någon minut och så började det om igen :rofl:

Missia kör bulldozer-metoden när hon får för lite uppmärksamhet. Det betyder att man plötsligt kan ha en katt i tangentbordet :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
351
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 395
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
317
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 280
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp