Bukefalos 28 år!

Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv är jag överlycklig över att inte vakna mer än så :grin:
Sömnproblem är verkligen hemskt!! :cry: :cry:
Jag har iaf fått medicin nu som hjälper mig :)
Två gånger känns som ett uppköp här med. Det är väl inte en superlyckad kombination med en konstaterad sömnstörning och ett stort jävla trauma. Men what to do liksom?
 
Jag har sovit gott men nu är det dags att vakna. Har ett gäng ärenden att uträtta, inklusive hämta min bil inne i Malmö. Dessutom givetvis stallet och Vinterstudion :D
 
Jag vill också ha snö!

Vi har någon form av nederbörd men snö är att sträcka sig lite långt.

Idag möte med företaget.

Städar lite så länge, långsamt.
 
Började dagen med att röra ihop pepparkaksdegen (somnade i soffan igår så det blev inte gjort då :o ) för att sedan åka och simma. Nu är vi på väg till Örebro för lite julklappsshopping.
 
Jag har upptäckt att lånebilen saknar både isskrapa, snöborste och parkeringsskiva :mad:. Nu står jag i ett parkeringshus och undrar om jag kan skriva en lapp i stället för att använda parkeringsskiva. De är nitiska här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
360
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 474
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
325
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 317
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp