Bukefalos 28 år!

Vad ska jag göra i Sthlm idag?

LLaika

Trådstartare
Ledig, rastlös, ganska pank och himlen är grå. Vad ska jag och mina vänner hitta på? Gärna något aktivt då senaste veckorna enbart bestått av picknick, middagar och vin. Vi är inte så kulturintresserade, annars är vi öppna för vad som helst (tror jag?).
 
Sv: Vad ska jag göra i Sthlm idag?

Hittade inget lockande på den sidan eller någon annan Stockholmssida så jag tänkte att någon kanske sitter inne med en bra idé :D Finns tusen saker att göra om man har pengar men nu har vi inte det ;)
 
Sv: Vad ska jag göra i Sthlm idag?

gå ett varv runt söder alt. knata ner runt gamla stan, kolla i alla crazy affärer, köp nån billig macka/picknick och sätt er i en park? Det är det jag brukar göra när jag inte har något att göra, och när jag är pank haha.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 830
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 362
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 898
Senast: Klara
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 070
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp