Bukefalos 28 år!

Vad ska man hitta på i snön?

Sv: Vad ska man hitta på i snön?

´Mina hästar älskar snön och tycker allt är skoj när det ligger snö på marken, vi brukar mest vara ute i skogen och mysa och även träna lite dressyr på någon åker som vi får rida på! Dom tycker det är mycket roligare med dressyren på en åker än vad det är i ridhus! Jag brukar även låta mina hästar få busa av sig när vi är ute och rider i skogen, ska vi tex galoppera så låter jag hästarna bestämma tempo och springa på lösa tyglar det älskar dom verkligen. Bra nog så är mina hästar väldigt snälla så dom har aldrig fått för sig att sticka eller bocka som en tok, men visst dom får gärna bocka lite smått då jag anser att det är glädjeskutt :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag bor i en villa på landet. Ungefär 100 meter från mitt hus går tre mustanger i en väldigt stor hage. Dock har denna hage på...
2
Svar
32
· Visningar
3 659
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: Buzzter
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp