Bukefalos 28 år!

Vad skicka till fadderbarn?

Har bara ansiktsbilder tror jag. Kan kika i det första brevet jag fick, där tror jag det fanns andra bilder men de är iofs några år gamla.

Gud vad svårt :D tror jag köper hårspännen och snoddar plus nåt ritblock … :D Sen kanske skicka lite extra pengar till födelsedagen i sommar så kan hon välja ut nåt själv. :idea:
Kanske nån fin börs, typ vacker sminkväska, som du kan lägga sakerna i? Och nåt litet som doftar gott; kanske en väldoftande tvål eller nåt?
 
@Alos Hon går i fyran så hon kan säkert läsa (de måste uppnå vissa betyg för att bli uppflyttade en klass) men jag vet inte om föräldrarna kan läsa.
Breven jag fått är på danska och skrivna av nån på organisationen.
 
Ja, ju mer jag tänker på det, tror jag en fin (smink)väska skulle bli jättebra! Du behöver ju inte lägga smink i den, bara små fina saker som inte kostar så mycket. Finns det en Glitter-butik där du bor så har dom massor med superfina småsaker till håret etc. Och så nåt litet som luktar gott. Kanske en sån där gullig nyckelring som är ett litet plush-djur? Jag skulle tycka det vore vansinnigt roligt att fylla en sån liten väska med roliga, fina små saker! Och hon skulle tycka det vore jättefint, Ttror jag...!
 

Liknande trådar

Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 217
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 183
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 067
Senast: Pinus
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 430
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp