Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger på soffan och vilar lite. Dagen startade med massa tele samtal. Verkstaden kan inte fixa sonens bil pga sjukdom. Blir väl jag som får hjälpa han. Sen ringde dom från jobbet och jag får hoppa in i kväll. Fick OP tid på måndag så måste ringa sjukhuset med.
 
Min KP hämtade mig efter jobbet. Vi åkte till Citygross och köpte plock-sallad med oss. Åt den på Disagården.
Åkte sedan till Eke och mockade Ps hage. Fyllde på vatten oxå
Gjorde en sväng in på Hööks på vägen hem.
Nu sitter jag och katterna på en varm balkong. Päronen och Lady har åkt ut till Landet
 
Har äntligen fått kallelse till Magnetröntgen av hypofysen i Enköping.
Nu måste jag få tag i dem. Har mycket svårt för trånga utrymmen så jag måste få en hutt lugnande innan
 
Var lite öm i en tand, gick till tandis, rejäl inflammation i två tänder, antibiotika, rotfyllning och eventuellt implantat, så jäkla ont så jag tog citodon så nu har jag fortfarande ont och mår illa som fasiken eftersom jag egentligen inte tål morfin. Kill me now :arghh:
 
Jag var där sist 2012. Då mådde jag inte bra alls. Hade ångest hela natten:cry:
Sedan dess har jag inte vågat åka dit. Skulle vilja men vet inte om det går pga min sociala fobi
Åk i så fall så du är där vid 16
Då är det nästan folktomt
Och första advent är bra med
 
Mina jordgubbar var smaklösa och glassen inte så god (ny sort jag inte hade ätit innan) :meh: Men, det är ju ändå dags att duscha och sova. Behöver plocka ihop lite kläder till imorgon, ska ut och äta på Pinchos med kollegor jag hade när jag jobbade för Manpower i höstas :up:
Pinchos är mums :d
 
Inser att det är 1,5h till dagens sista möte börjar. Suuuuuck, kunde det inte börjat tidigare?
Glömde dessutom stallkläderna hemma idag :confused: Jag åker ju till stallet varje dag direkt efter jobbet så hur jag kunde glömma kläderna idag fattar jag inte....
Köpte du ny häst ? Vad blev det ?:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
690
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
949
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 679
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 187
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp