Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir ingen middag ikväll, kompisen var sjuk, och jag kände att hänga i Borlänge mellan 13-18 (maten skulle ätas i Falun kl 18.30), utan möjlighet att duscha efter en svettig dag så struntade jag i det. Inte lönt (och har inte råd heller) att åka fram å tillbaka hem heller...
Jag är hungrig, förbannad över att löner strular (får lön från 3 företag den här månaden, två av dom har jag fått fel ifrån... Det tredje får jag från på fredag, bara hoppas det är rätt där åtminstone), mina händer gör ont pga eksem och det är stökigt hemma... Skitdag.
 
Var lite öm i en tand, gick till tandis, rejäl inflammation i två tänder, antibiotika, rotfyllning och eventuellt implantat, så jäkla ont så jag tog citodon så nu har jag fortfarande ont och mår illa som fasiken eftersom jag egentligen inte tål morfin. Kill me now :arghh:
:nailbiting::heartheart
 
Köpte du ny häst ? Vad blev det ?:)

Yes, "vara hästlös" höll inte så länge :angel::p
Det blev ett sto f-08 e: First Wish ue: Chirlon. Det har dock inte riktigt blivit som det var tänkt, hon har visat sig ha ett rätt rejält bagage som jag inte var beredd på så allt går väldigt långsamt, framåt går det men det är inte så okomplicerat kan man väl säga.
 
Yes, "vara hästlös" höll inte så länge :angel::p
Det blev ett sto f-08 e: First Wish ue: Chirlon. Det har dock inte riktigt blivit som det var tänkt, hon har visat sig ha ett rätt rejält bagage som jag inte var beredd på så ridmässigt går det mycket sakta.
Lycka till, med hästvett och tålamod kommer man långt :banana:
 
Sitter på jobbet och just nu är det lite lugnt just nu så jag ska passa på att duscha innan jag tänker värma en pizza i ugnen :)
 
Mötte en älg i skogen, tokiga ponnyn skenade, jag slog huvudet i miljoner grenar men satt kvar! Nu tar jag ett glasvin och försöker komma över den skogsturen,,,
 
Mötte en älg i skogen, tokiga ponnyn skenade, jag slog huvudet i miljoner grenar men satt kvar! Nu tar jag ett glasvin och försöker komma över den skogsturen,,,

Min fd hovis hade ett sånt möte nyss. Hon var glad att hon satt på Islandshäst när det bar av i skogen.
Hoppas du inte fick ont i skalle/nacke!

KL

Jag har haft en lång men bra dag. Började med utsläpp, möte i stan, lite pappersfix, lite lektioner, träna min egen häst och avslutades med att gå hem och ta med hunden ut i skogen. Vi hittade en härlig äng som var klippt för modellflyg. Så där låg vi nästan en timme och glodde på moln och lyssnade på fåglarna. Underbart! Jag blev verkligen tankad av lugnet och solen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
615
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
845
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 143
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp