Vad sysslar vi med egentligen? XXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aaahh ... nya mobilen installerar alla gamla program jag hade i den här gamla. Men gud så skönt, seriöst, Smart Switch är bland de bästa apparna!! Alla bilder och annat som man vill spara skickas och sparas i den nya :up:
 
Haha, jag har en standardlista med varor som jag checkar av så jag vet vad jag behöver klicka hem/gå och handla :D:up:

Nyheter i matväg är inget för mig :angel:
Samma här, så sent som igår så kallade mamma mig omodern när det gällde mat :angel: Men jag argumenterade att jag visst var modern ... gällande amerikansk snabbmat :angel:
 
Har klippt lite gräs, och givetvis flera stora stenar som mellanpojken gömt i gräset. Jag kollar alltid gräsmattan men detta var på andra sidan staketet där han aldrig är utan tillsyn, så inte trodde jag att jag behövde kolla gräsmattan då. Knivarna som var nya, eftersom vi hade en sån stenhändelse nyligen :banghead::banghead:
 
Jag gillar att handla mat :D Faktiskt det jag tycker är absolut roligast att handla. Gå runt och kika på nyheter och sånt :love:
Jag bara köper mer onyttigt då :cool: och så blir jag frustrerad av att jag inte får några idéer om vad jag ska äta ... och så blir det gamla vanliga istället :arghh::banghead:
... Märks det att jag ogillar att laga mat? :meh:
 
... Jag är hungrig. Drack en burk energidryck idag, blir lätt hungrig efter en sådan. Får bli rostade mackor :d
 
Samma här, så sent som igår så kallade mamma mig omodern när det gällde mat :angel: Men jag argumenterade att jag visst var modern ... gällande amerikansk snabbmat :angel:
Mina föräldrar har bara fått acceptera det, och jag bor själv så de kan inte göra något ändå :banana:

Eh ja, förutom att dumpa mat jag inte vill ha i mitt kök... sooom jag ger bort till mina syskon :angel:
 
:up:

Fattar fortfarande inte hur du lyckas lagra godsaker :o

Det är inte svårt. Bara att låta bli att äta :idea: ;)
Om jag skulle inventera i stil med "Du är vad du äter" så skulle jag få slänga mycket. Tror jag har sisådär åtta påsar chips, elva byttor glass, tre påsar nötter, tre chokladkakor, åtta paket kakor och något kilo lösgodis. Det är exklusive det dottern har på sin hylla :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp