Vad tkr ni om Zaldi Star?

Jag personligen tycker inte om den sadeln. Hade en sådan innan jag köpte min pessoa och jag fick ont i sittbena när jag red i den.

Kram Favina :bump:
 
Jag har själv aldrig haft/ridit i en just zaldi star men har själv ägt tre andra zaldisadlar (en hopp, en allround å en dressyr), + att jag känner tre till som haft zaldisadlar och bommen töjer sig på något sätt....

annars måsste jag säga att de förjävligt underbara att sitta i :love:
 
en riktig skitsadel :angel:
En tjej imitt förraq stall hade en sådan, havannafärgad. Den tappade färgen och blev grådassig och stoppningen förändrades.. Det var i stort sett ingen som såg ut som det skulle fter tre år. :mad:
 
känner en som har en sån i den färgen den är fortfarande kalasfin :smirk:
 
Helt underbara att rida i! :love:
Man sitter som klistrad, även om det är en flatback :)
(Syssling har en sån till sin D-ponny :))
 
Jag har haft min i 5-6 år och jag är jätte nöjd. Hade svårt att hitta en sadel som gav rätt stöd eftersom jag har korta ben. I en del andra hoppsadlar så hamnar knästöden fel om man har för korta ben, men i min Zaldi sitter jag jätte bra.
Nackdelen är att den inte går att stoppa om.

Jag har också hört att de 2-färgade blivit fula i färgen. (Min är svart så det har aldrig varit några problem).

MVH Susanne
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
934
Senast: Anna-KarinO
·
  • Artikel
Hästnyheter Under lördagsmorgonen avgjordes Agria Star of Tomorrow för 6-åriga hästar i en 1.35-hoppning. Segern gick till Niklas Arvidsson från...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det var tjejerna som regerade i toppen när första omgången av Agria Star of Tomorrow för 7-åriga hästar skulle avgöras under...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under torsdag eftermiddag avgjordes finalen i amatörtouren Equality Line Rising Star Silver i en 1.25-hoppning. Ekipagen har kvalat till...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp