Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni om detta?

Jättetjusigt! :)
Men passar nog bäst på en lite kraftigare häst? Min häst med sitt lilla huvud har en tendens att "försvinna" i för mycket krusiduller.
 
är jättekär i det...min häst har även han smalt huvud...är himla sugen att köpa det ändå. skulle passa så bra till mitt framtida medeltidsutrustning!
 
Jamen då är det en annan sak! :d Då passar det nog jättebra!
Jag var mer inne på min egen stilrena dressyrutrustning... :D
 
ah vad läckert! hur verkar det vara i kvalitet o så? för det priset bör det vara bra!
 
Jodå, det skulle det säkert vara, men själv är jag inte för så mkt krusiduller o dyl...
Antagligen därför jag bara äger släta läderpannband... :smirk:
 
Det är snyggt i verkligheten också!

Jag köpte mitt i somras, det kostade 179 kronor hos Häst&Co i Landskrona.

Min häst är en kallblodstravare med rejält bred panna, men detta i fz passar henne. Det sitter på ett Cheetakträns med mässingsspännen och -hakar och jag har (givetvis) ett mässingsbett till.

Om jag tänker på det imorgon kan jag ta med digitalkameran till stallet och ta en bild. :)

Immer
 
ja gör det! spännande o se den på häst...hum, så ett full kan bli stort för en vbltravare då?
 

Liknande trådar

Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 586
Senast: Acer
·
  • Artikel
Hästnyheter Kära observanta markägare. Du verkar vara dåligt insatt trots att du är markägare. Allemansrätten gäller även för ryttare men håller med...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: corzette
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Barret
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
407
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp