Bukefalos 28 år!

Vad vet ni om Wall Street Banker?

Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

KL

Har man såna tankar om WSB:are då blir väl dom väldigt dryga....:angel:


Sto nr 1 har 8 trevliga avkommor och 1 WSB

Sto nr 2 har 4 trevliga avkommor och 1 WSB

Sto nr 3 har 2 trevliga avkommor och 2 WSB

Sto nr 4 har 14 trevliga avkommor och 1 WSB


AM
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

*fnissar*

Min WSB är en märr i alla fall och hon är som sagt OK (nuförtiden, men inte förra året för då var det många gånger man tänkte på att skicka bort henne).

Vad heter "Diktatorn" egentligen, Naffa? Hade ju varit kul att kolla när han kommer ut på banorna. :) Du kan ju PM:a om du inte vill lägga ut namnet här. :)
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Hur har hingstarna blivit när de har kastrerats? Har de blivit hanterbara då eller?
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

*kl*

Några bilder på omtalad hingst... :crazy:

banker1.jpg


banker.jpg


banker2.jpg


Det ser ju inte jätteenkelt ut att hantera honom...
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Denna hingst såg väldigt nöjd ut, om man kollar på hans öron..
Men vem är denna hingst?

Annars är det en väldigt snygg en!!
Vill man ha en travhäst med jävlaranamma i sig då kanske WSB är något att ta föl efter? :angel:
Nej, nej, missförstå mej inte. Jag har inte sagt något om att jag ville ha ett föl efter honom, men det har varit i såna tankar tidigare.
Vem vet, jag kanske ändrar mig. Men då får jag "fjäska" för märren att föla fram ett STOföl ;)

Är lite less på hingstar, som "strular".
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Wall Street Banker...tro f-n han är nöjd när han är världshärskaren :D

Han är lömsk, kan skifta humör närsomhelst vad jag fattat det som
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Oj!!! Är det WSB på bilderna??? :eek:
Men han är ta mej tusan en riktig snygging en!!

Han ser ganska liten ut. Är han det? Typ 156-160mkh?
Måste kolla efter hur hög VV är.......Dom är trots allt helbröder. Är VV lika snygg som WSB? :angel:

Jo, säkert som du sa...Världshärskaren. Det ska det vara, enligt honom själv ;)

Fast...När man kollat lite extra på bilderna på honom verkade han nöjd ser han verkligen lömsk ut som du skrev, Martha. Han kanske njuter av att driva med dom genom sin stora vilja att bestämma o "härska"?
Ärligt talat, såna typer av hästar gillar jag faktiskt.......
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Ja, avkommorna är verkligen jätte fina efter honom (de jag sett) men hans som tog efter honom har slutat nu, som många andra :angel:
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Jo, just det! Har ju sett bilderna på VV :D Han är riktigt snygg han med!
Men WSB ser ju ut som en ponny med sitt söta utseende. Han ser ju riktigt LITEN ut....Är han det?

Måste kolla runt hur hög han är...Och VV oxå. Tur att WSB finns tillgängligt i Sverige, rätta mig gärna om jag har fel. :angel:
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Menade du att jag är en av de få som tycker att WSB är snygg?
Jo, det tycker jag faktiskt att han är trots sitt sjujäkla humör.
Förövrigt ser han ju ut som en ponny, om man kollar på bilderna...Där ser han ganska liten ut ;) Då tycker man ju oxå att han såg gullig ut.
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

Lagomt gullig med dubbla stänger o munkorg :angel:

Sen när han dessutom nedärver sitt humör till många av sina avkommor..Nej tack...det ska vara roligt att ha häst
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

En av få som tycker det är tur att han finns tillgänlig i Sverige


Är han det då??
HAr haft i stort sett samma bolags ston förra året. En handfull ston. Som vissa inte ens vistas i Sverige.

WSB hemsidan nedlagd.
WSB är C-hingst numer..

Han är fortfarande svensktägd men finns inte i betäckninstillstånden..Fast den är inte komplett i och för sig.
Han är heller inte med i STC katalogen. Den stora gröna ni vet...

Han är i alla fall 164 hög fram 162 bak 167 lång.

AM
 
Sv: Vad vet ni om Wall Street Banker?

*knapprån*
Okej, WSB är säkerligen ingen man kelar med i farstun, men personerna på bilderna ser ju inte sådär lastgamla ut. Kan de vara lite överförsiktiga, ovana vid att hantera hingstar?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 260
Senast: lilstar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
734
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 572
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp