Bukefalos 28 år!

Vänta med att äta upp? Bukelena

I en sån situation tycker jag nog att man ska göra allt för att gästen ska känna sig bekväm, välkommen och omtyckt. Det måste ha varit en ganska pressad situation för en 17-åring. Tänker jag.
Håller med. Dock kan jag ärligt säga att jag nog inte hade tänkt att någon skulle vilja att jag också hade haft mat kvar på tallriken. Innan denna tråden hade jag inte ens funderat på att just det skulle göra någon obekväm.
 
Håller med. Dock kan jag ärligt säga att jag nog inte hade tänkt att någon skulle vilja att jag också hade haft mat kvar på tallriken. Innan denna tråden hade jag inte ens funderat på att just det skulle göra någon obekväm.

Samma här. Jag hade inte tänkt tanken att någon skulle bli obekväm med att vara den enda som äter fortfarande. Jag och resten av det vuxna sällskapet hade såklart suttit kvar så länge någon i sällskapet fortfarande äter. Jag hade nog kunnat påpeka att hen inte behöver äta upp om hen är mätt och det såg ut som om personen var mätt men fortsatte äta ändå.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver under anonymt inlägg för nu har jag fått nog! Jag har under lång tid dvs hela livet mått psykiskt dåligt men det har bara...
Svar
11
· Visningar
1 747
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 781
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp