Bukefalos 28 Ă„r!

VÄra smÄ blir sju veckor om ett par dagar och vi har fortfarande inte kunnat bestÀmma vilken eller vilka vi ska behÄlla. De Àr fruktansvÀrt jÀmna och det varierar nÀsta timme för timme vilken som Àr "bÀst".
FruktansvÀrt vilda och gulliga Àr de i alla fall :heart .

1715624514423.png
 
Nu har hen som skulle vilja först valt, sÄ nu Àr de min tur att vÀlja mellan de 2 kvarvarande grabbarna. Och enligt uppfödaren Àr de jÀmna de tvÄ emellan hur de Àr bÄde viktmÀssigt och temperament, och nÄgorlunda lika i teckningen. Ena har mer vitt i ansiktet Àn den andra.
SÄÄ svÄrt.
 
IgÄr var det 2 timmars hÀng i den ganska kuperade fÄrhagen. Nypa sly, fixa lite staket och dyka i alla lerpölar stod pÄ schemat. Aki tog sin del av jobbet pÄ stort allvar, och spenderade kvÀllen typ sÄ hÀr trött:
20240513_150530.jpg
 
Ni verkar ha ett sÄ himla fint tjejgÀng inom jaktlabbe-vÀrlden!

Ja, det tycker jag đŸ„°
Det Àr sÄ roligt med lite yngre tjejer som fyller pÄ i jaktvÀrlden, annars Àr den genomsnittliga Äldern ganska hög.
MÄnga rÀknar mig som ungdom, trots att jag nÀrmar mig 35 :laugh: sÀger en del om snittÄldern!
 
Hoppar in frÄn UpdateringstrÄden till ValptrÄden!
IgÄr kvÀll hÀmtade vi hem vÄr valp :heart Uffe!

Vi gick och la oss vid midnatt dÄ vi kom hem sent. Sov pÄ en madrass pÄ golvet, han har sovit vid min hals hela natten. Nu pÄ morgonen har han Àtit och vart ute pÄ grÀsmattan.
Nyfiken och kavat kille!
IMG_1989.jpeg
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Årets sista dag Ă€r hĂ€r och nog borde vi ha formulerat vĂ„ra mĂ„l och planer inför nĂ€sta Ă„r -2024! HĂ€r Ă€r trĂ„den -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 349
Senast: Tonto
·
L
  • LĂ„st
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 trÄden att nÄgra har vizslor men jag tÀnkte att det kanske Àr bÀttre att göra en egen trÄd motför att frÄga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 365
Senast: Fetaost
·
F
  • LĂ„st
TrÀdgÄrd & VÀxter Med bara fyra dagar kvar av odlingsÄret 2023 tar jag mig friheten att skapa nÀsta för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan Àr igÄng...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
65 086
HundtrĂ€ning Kommer hĂ€r med ny frĂ„ga! LĂ€nge sen jag hade valp...😅 VĂ„r valp Ă€r 6,5 mĂ„nader Har slutat bita i vĂ„ra hĂ€nder Ă„ fötter oftast men Ă€nnu...
Svar
6
· Visningar
498
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp