Var finns dressyrprotokoll?

G

Gisburne

Var hittar man dressyrprotokoll till LC:1 och Ryttarmärke I och II? Trodde att jag hade, men icke... Tävling på lördag, så det är bråttom. Nån som vet?
 
Sv: Var finns dressyrprotokoll?

Tack! Jag googlade, men det kom inte upp nåt användningsbart.
 
Sv: Var finns dressyrprotokoll?

Nehej, nej... Tittade på sidorna som det länkades till, där fanns inte det jag sökte. Eller jo, man kan beställa från RF för 250:- per protokollbunt om 50 st och det lär ju inte hinna komma i tid. (Har beställt TR från RF för 8 år sen, de har fortfarande inte kommit...)

Får sätta mig och göra protokoll själv, tydligen...
 
Sv: Var finns dressyrprotokoll?

Vet du var? Jag hittar vekrligen inte, har letat som en tokig... Tycker att hela RF-sajten är sjukt dåligt konstruerad, jag hittar nästan aldrig det jag ska ha.
 
Sv: Var finns dressyrprotokoll?

Fast det är bara själva programmen, jag tror att ts är ute efter protokollen som man skriver ned poäng och så på.


TS:
SvRF har upphovsrätten på protokollen, så antingen köper du eller är det till att göra egna.
Eller fråga om du kan få låna och kopiera från ngn klubb i närheten.
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
447
Senast: shebeen
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 819
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
409
  • Artikel
Hästnyheter På lördagen bjuds det på världscup i dressyr och det har blivit dags för kür. Här hittar du allt du behöver veta för att följa den...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp