Bukefalos 28 år!

Var köper man dessa gulliga katt tyger som é luddiga?

M

MissDaisy

Funderar på att sy ihop såna där små gulliga katthus mm.
Ev. ett burskynke..... men vart vänder jag mig för att få tag på de "håriga" tygerna med tassar o.dyl. på :confused:
Har vilken tygaffär som helst sånt?
Om ni vet,,,tipsa mig :bow:
 
Gårda textil, längst upp på Kungsgatan, har hur mycket tyg som helst, och massa färger på fuskpäls. Med tassar på tror jag bara Gibbon har, alltså de som tillverkar ju de klätterträden. Annars finns det tigermönstrat, leopardfläckigt och massa färger.
 
:) Tackar!!!
Tänkte vara duktig och fixa lite grejjer själv, vädret är ju inte det bästa så man får pyssla med nåt!
 
Jag pysslar och fixar själv, det är kul, och kattbäddar och liknande går att göra så himla mycket billigare än man köper. Dessutom får man dem i tyger som matchar resten av hemmet. :)
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 454
Senast: Tjôta
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 854
Senast: scizofren
·
G
  • Låst
Hästhantering Hej! har ju ett underbart varmblodssto, som är snäll på alla vis, snäll att rida( hon har ju sina hyss) men är världens goaste ändå...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
25 287
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 021
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp