Var sätter ni Nissedörren?

Mirre

Trådstartare
Har beslutångest över var vi ska ha den. Vet inte om jag vill ha den på samma ställe som förut, det är svårt för dottern att se allt där, men samtidigt vill jag inte att hon kan nå och leka med den
 
Jag har satt den i ett fönster, eller mot väggen vid fönstret. Soffan står framför så barnen kan lätt stå där och titta och leka om dom vill (tycker det är helt ok om dom leker).
 
Har beslutångest över var vi ska ha den. Vet inte om jag vill ha den på samma ställe som förut, det är svårt för dottern att se allt där, men samtidigt vill jag inte att hon kan nå och leka med den
Jag har den på en spiselkrans (där det inte finns någon eldstad/kamin) i hallen. Stora kan nå och titta mha pall och lilla kan inte nå och slita ner dörren :p När hon blir större får dörren nog sitta på en golvlist igen som vi hade innan minihuliganen föddes.
 
Vår sitter på en golvlist, men vår dotter var nästan fyllda 3 år när vi började med Nisse (vet inte om era barn är yngre). Hon lekte inte med sakerna utan tyckte.nog helt och hållet det var Nisses dörr. Hon är en väldigt impulsiv, busig och plockig tjej så nu när jag tänker efter var det kanske lite konstigt att hon lät den vara 😅 Men det var verkligen som nät magiskt över den dörren...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Helt främmande mark för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta. Vår älskade far, svärfar och farfar gick hastigt bort i...
Svar
10
· Visningar
1 019
Senast: Rugge
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
733
Senast: Malin_L
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp