Våra travisars stam!

Sv: Våra travisars stam!

Har nån kommit fram till om vi har nå nära släktingar till våra hästar?
 
Sv: Våra travisars stam!

Det enda jag vet är att nån här har en kusin på mammans sida till min, reagerade på namnet i en betäckningstråd härnågonstans.
 
Sv: Våra travisars stam!

Min älskling, Petroff Ali
e. Pershing
u. Petrey Å.
ue. Bearcat Hanover


Han är i alla fall kusin med misscocacolas häst Sober Rapida, hans farfar är Nevele Pride. :p Sen finns det några fler som är mer avlägsna släktingar...
 
Sv: Våra travisars stam!

Mina egna

Johan Briljant
e.Callit
u.Precious Girl
ue.Pershing
6773519.jpg


You'll See
e.J.R.Broline
u.Lo Anda
ue.Vibrante

7071524.jpg


Kompisens märr
Tina Joe
e.Al Joe
u.Kilens Torina
ue.Clipper Scott

7092262.jpg
 
Sv: Våra travisars stam!

Charlie M.A.
e. Laser Almahurst - Fia Allen - Allen Hanover

Montezuma
Good as Gold - Prima Buenaventura - Speedy Tomali
 
Sv: Våra travisars stam!

Används dock inte till trav numera men travhäst är hon allt! Kallblodstravarsto född 1998. Rosaley e. Leik Kvik u. Vallby Rosen ue. Aslekongen
rosa016.jpg

rosa051.jpg
 
Sv: Våra travisars stam!

Har tre efter Mr drew och en efter Copiad. Hade en efter beseiged, en efter Frosted yankee och en efter junior lobell.
 
Sv: Våra travisars stam!

Har nån kommit fram till om vi har nå nära släktingar till våra hästar?

Min och en som oki har är ju släkt, har samma pappa. Dom har även bott i samma stall och gått tillsammans i hagen.
Jag har även skött ett helsyskon till den som oki har.
 
Sv: Våra travisars stam!

en av mina passhästar är efter leik kvik :) känner även dom som har den hingsten :D
 
Sv: Våra travisars stam!

jag vet inte.. har inte träffat honom själv.. men avkomman som jag har hand om är väl det mest hetaste som gått i ett par skor :angel: :p
 
Sv: Våra travisars stam!

Oki:p (Kan ingenting om hästar längre tror jag:angel: )Jo min har också tempermant och kan stressa upp sig ganska lätt men hon är snäll för det mesta:)
 
Sv: Våra travisars stam!

min kompis har också en travare som hon rider e: Al Joe, men han och Tina är inte alls lika :p
 
Sv: Våra travisars stam!

E:Tibbe Lavec u:Jamaica Sund e;Sugarcane Hanover
E:Zoot Suit u:Try to get Out e; Smokin Yankee
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var jag för säkerhets skull uppe 9.45, då E (unge personen) från HV skulle komma 10.30 och hen har kommit 20-40 minuter tidigare...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: IngelaH
·
Hästvård Jag har möjligheten att få köpa en superfin unghäst av en gammal arbetsgivare till kraftigt nedsatt pris e. cornet obolensky som hoppar...
2
Svar
24
· Visningar
3 606
Senast: Sporthorse
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 219
Senast: Lyxzen
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 346
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp