Bukefalos 28 år!

varför funkar inte smileysen?

xet

Trådstartare
När jag skriver inlägg går det inte att lägga in smileys, om jag trycker på en v figurerna så "blinkar" skärmen till och så händer sedan ingenting.
 
Sv: varför funkar inte smileysen?

Sådär kan det miffa sej för mej också... men jag vänsterklickar ett par gånger på den smileyn jag vill ha också funkar det.. vad det beror på eller varför det hjälper att jag klickar runt har jag ingen aning om... :angel: :D
 
Sv: varför funkar inte smileysen?

Det händer för mig om jag klickar på nån av smileysarna eller symbolerna i övre kanten (URL, bild och de andra) innan sidan har laddat färdigt helt.
 
Sv: varför funkar inte smileysen?

Jepp, samma för mig!
Om man väntar en liten stund så att sidan hinner laddas klart så funkar de sen.
 
Sv: varför funkar inte smileysen?

Likadant för mig men jag får dem inte att funka alls kvittar hur jag för!!
 
Sv: varför funkar inte smileysen?

händer så ibland för mig med.

Men jag går ner längst ner på sidan och trycker på smileis. En ny sida kommer upp, jag kopierar texten oxh klistrar in den då här.
Klart
 
Sv: varför funkar inte smileysen?

jag får det heller inte till att funka...
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: Rosett
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 482
Senast: tanten
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 497
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp