SnowY

Trådstartare
Ni måste väl skoja med att ta bort min frågan på grund av en link, herregud!! Vad håller ni på med? Det finns reklam över hela sidan och jag vill fråga något som inte ens har att göra med dessa linkar och ni ta bort det utan att ha en bra anledning??
 
Om länken du la i din Ts var reklam så tas tråden bort. Du har själv ansvar för att läsa igenom de regler som finns och att följa dem. De är inte svåra att förstå.

Reklamen som finns på sidan är det som finansierar bukefalos. Det är stor skillnad på betalda reklamplatser och att någon lägger in en länk till ett företag som inte har betalat för att få sin reklam på buke.
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 547
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 074
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Ok. Efter en cancerresa har jag, såklart, börjat klura på vad jag Verkligen vill göra med resten av livet (hur kort/långt det nu blir)...
2
Svar
24
· Visningar
1 629
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp