Bukefalos 28 år!

G

Galore

varför är det så mycket tjafs och onödigt mycket uppkäftigheter på buke nu för tiden..?

nästan varje tråd jag läser har otrevliga inlägg (pratar inte om alla användare)

kan vi inte skärpa till oss och bli någolunda vuxna igen? trivdes så bra här förut. :)
 
Sv: varför?

Jag skyller på hösten.
Folk i min omgivning blir väldigt lätt irriterade då iallfall.. Kanske är likadant här?
 
Sv: varför?

Varför startar folk sådana här trådar varje vecka? Så jävla illa tycker jag inte det är ställt, inte den här veckan heller.
Får väl återigen svara att det är inte som förrut då folk halshögg varandra var o varannan dag.
 
Sv: varför?

Som A-D sa. Hösten kan ha mycket med det att göra, jag blir själv grinig när solen och värmen försvinner.
Vet även många fler som blir det.
 
Sv: varför?

Varför startar folk sådana här trådar varje vecka? Så jävla illa tycker jag inte det är ställt, inte den här veckan heller.
Får väl återigen svara att det är inte som förrut då folk halshögg varandra var o varannan dag.



sry, såg inte dom andra trådarna. har bara märkt den senaste veckan hur griniga alla är (har inte varit så aktiv sista mån)
 
Sv: varför?

jo, vi får hoppas att det blir bättre :) det värsta är att det är folk som jag tog imot många tips och tyckte bra om som e lite suriga. :(
hoååas dom blir om normalt snart igen!!
 
Sv: varför?

Det fanns en förra veckan iallafall. Antagligen ligger den långt bak eller så, skulle nog bara hittas om du sökte.
 
Sv: varför?

jag tycker som någon annan sa att det är sjukt mycket bättre stämmning här än för ett par årsedan!
 
Sv: varför?

Det fanns en förra veckan iallafall. Antagligen ligger den långt bak eller så, skulle nog bara hittas om du sökte.



visst inte att den fanns, därför sökte jag inte:P men men. jag vill inte vara en kärring jag heller, så nu släpper vi det:P
 
Sv: varför?

jag tycker som någon annan sa att det är sjukt mycket bättre stämmning här än för ett par årsedan!


okej. har bara varit här ett år nu snart. och sen för fem år sen innan dess :P hehe


menade bara nu senaste veckan att alla var på hugget
 
Sv: varför?

Jag anser mig förvisso inte vara en kärring men sure.

Tycker bara det blir så larvigt att folk ska sitta och förmana. Det enda som har hänt på sistonde är att folk har börjat diskutera mer tycker jag, det är riktiga ämnen uppe och en del är känsliga för vissa. Då blir det lite hetta, i övrigt tycker jag alla är på otroligt gott humör.
 
Sv: varför?

men det är det väl alltid?

om folk tänker sig lite för innan de skriver och slutar uttrycka sig så klumpigt emellanåt blir det bra mycket trevligare. sen kan man ge fan i att skriva något om man bara har en massa negativa meningslösheter att komma med.

kan mycket möjligt vara relaterat till hösten, snålblåst och regn och rusk men jag kommer aldrig förstå mig på folk som låter sitt dåliga humör gå ut över andra över ett forum. Har man inget vettigt att säga kan man lika gärna hålla tyst.
 
Sv: varför?

För fem år sen var ju buke som värst helt enkelt. Då kan vi prata om psykbryt, bråk, glåpord och massa skit.
Fast vi har väl alla vuxit upp sen dess...
 
Sv: varför?

tänkte just på de och kollade lite hur länge folk hade vart medlemmar,
och jag har varit här sen 2002 :eek:
dock inte så aktiv som vissa andra, men ändå!
 
Sv: varför?

Jag har varit medlem sen 99-00 dock med andra nick + orginalBreccia utan _ efter, tror jag hade ganska mycket inlägg där. Så jag har sett alla stora bråk :p
Sen på sistonde har det blivit mindre, senaste året och året innan har jag slutat hänga så mycket på hästrelaterade forum, jag klarar mest av ÄU. Och är väl inte så där superinsatt längre... Buke bara hänger med av gammal vana.
 
Sv: varför?

jo de blir ju de,
men undrar om de nuvarande moderatorerna hade tolererat de bråken som var förr?

för de var vansinnigt!
 
Sv: varför?

För fem år sen var ju buke som värst helt enkelt. Då kan vi prata om psykbryt, bråk, glåpord och massa skit.
Fast vi har väl alla vuxit upp sen dess...


inte där jag var vad jag minns? hade jätte många kompisar, men var mest inte på chatten då... :) fick massa brevkompisar med minns jag. var nog mer än fem år sedan dock:P hhehe kanske tio då:P usch. vad länge sen det låter
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 272
Senast: Daff
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: mamman
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 616
Senast: Mia_R
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 083
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp