Bukefalos 28 år!

Varför???

Nenneh

Trådstartare
Varför måste man ha pixbox m.m. för att lägga in bilder:confused: Räcker d inte m att man har dom på datan??? Blir ju sånt jäkla klydd (tycker jag) om man ska hålla på å logga in på olika sidor för att lägga in en bild i en tråd :confused: Varför inte ha d som när man lägger in bilder i galleriet:angel: E d någon mer än jag som tycker så??? Allt behöver inte vara så komplicerat d funkar bra m enkla saker oxå :p:banana:
 
Sv: Varför???

Me om du inte är inloggad på internet, hur ska vi då ha åtkomst på dina bilder?
Altså,du har bilderna på din dator,och när du stänger av den,och sladden är urtagen ur väggen,hur ska vi andra kunna få se bilderna du har lagt ut i trådar här?
Därför lägger man ut dem på ex pixbox osv...
 
Sv: Varför???

Me om du inte är inloggad på internet, hur ska vi då ha åtkomst på dina bilder?
Altså,du har bilderna på din dator,och när du stänger av den,och sladden är urtagen ur väggen,hur ska vi andra kunna få se bilderna du har lagt ut i trådar här?
Därför lägger man ut dem på ex pixbox osv...

Jag tror snarare hon vill kunna ladda upp dom direkt från datorn till buke. Istället för ladda upp till pixbox, sen länka därifrån till buke.
 
Sv: Varför???

Mjao,kanske det, men så tolkade inte jag texten.:D
Btw, så vet jag inte hur det fungerar att ladda upp bilder till buke.:o
 
Sv: Varför???

Det skulle nog inte fungera något vidare bra skulle jag tro. Utrymmet skulle väl då bli uppfyllt av bilderna på nolltid.:crazy:

Jag förstår inte riktigt varför TS tycker det är så jobbigt att ladda upp bilderna. När man väl skapat ett konto tar det inte många sekunder innan bilderna är uppladdade.
 
Sv: Varför???

Jo visst kanske d gär fort men varför ha flera olika konton när man har alla foto redan på datan?????????? Det är det jag tycker e kluddigt för d e ju mycket enklare att bara kopiera den bild man har på datan som man vill lägga upp på buke..... Att komma i håg lösenord på varje så kallat konto man har på nätet är ju inte min starka sida :angel:
 
Sv: Varför???

Eller så har man bara ett konto där man lägger upp sina bilder?
Det är ju jättebra att ha, till skolarbeten och om man vill kunna visa.
 
Sv: Varför???

Det skulle ta på tok alldeles för mycket plats på servern helt enkelt. Det skulle bli väldigt väldigt segt att surfa på siten...

Om det är jobbigt att ha olika konton och lösen så kan man ha samma användarnamn på alla, och samma lösen på alla konton man har överallt kanske...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 511
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
676
Senast: Migo
·
Övr. Hund Idag körde vi premiär för hundarnas nya dragselar. Hundarna är av vinthundstyp, selarna varsin N*nst*p D*gw**r Fr**m*t**n. Det var lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 099
Senast: Nytant
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 606
Senast: Skye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp