Bukefalos 28 år!

Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dessa tänder :arghh: Nu kände jag en på gång i överkäken också, inte konstigt att han varit svår med mat och allmänt gnällig idag och igår. Han upptäckte dessutom att man kan gnissla tänder. :crazy:
 
Måste ju med testa att lägga ut en bild.

image.jpeg
Förmiddagsfika med favoriterna leverpastej och clementin :love:
 
Här sover vi (jag) knappt om nätterna längre.. Ella vaknar stup i ett! Gick och la oss vid 18,30 igår och hittills har jag fått sova typ en timme :arghh: Jag och sambon är förkylda så Ella är nog det också då hon nyser lite och snörvlar lite när hon ligger ner. Verkar dock inte täppt eller så och varken snorar eller snörvlar dagtid och är som vanligt. Testat renässans och snorsug inatt men det har inte gjort någon skillnad tycker jag. Har höjt upp hennes huvud också för att se om det hjälper men icke. Får testa lök imorgon :meh: Några andra bra tips? Jag är så trött att jag ser i kors :down:
 
Här sover vi (jag) knappt om nätterna längre.. Ella vaknar stup i ett! Gick och la oss vid 18,30 igår och hittills har jag fått sova typ en timme :arghh: Jag och sambon är förkylda så Ella är nog det också då hon nyser lite och snörvlar lite när hon ligger ner. Verkar dock inte täppt eller så och varken snorar eller snörvlar dagtid och är som vanligt. Testat renässans och snorsug inatt men det har inte gjort någon skillnad tycker jag. Har höjt upp hennes huvud också för att se om det hjälper men icke. Får testa lök imorgon :meh: Några andra bra tips? Jag är så trött att jag ser i kors :down:
Inga tips tyvärr men lider med dig. Flisan vaknar också hela tiden just nu :(
 
0976B3E1-9D7A-4E69-97B0-0A027EBF6822.jpeg
Här är en till som haft några röriga nätter, Sammy har snurrat som en tok och bara stånkat så idag bytte vi vaggan till spjälsäng och förhoppningsvis sover han bättre inatt när det blir bättre plats att vara ”yvig” på. Om inte så kommer jag i alla fall sova bättre när jag inte behöver va rädd att han ska stå på näsan över kanten.

Provsov en liten förmiddagslur så än så länge är den godkänd:up:
 
Jag har lite ångest, på måndag börjar min praktik i smedjebacken, typ 16 mil hemifrån. Så måndag är sista dagen jag ammar, innan jag åker. Sambon och C kommer vara med två av fem veckor, vi hyr en stuga, men denna vecka åker jag själv...
 
Jag har lite ångest, på måndag börjar min praktik i smedjebacken, typ 16 mil hemifrån. Så måndag är sista dagen jag ammar, innan jag åker. Sambon och C kommer vara med två av fem veckor, vi hyr en stuga, men denna vecka åker jag själv...

Kommer gå superbra! Men förstår din ångest. :heart
 
Jag har lite ångest, på måndag börjar min praktik i smedjebacken, typ 16 mil hemifrån. Så måndag är sista dagen jag ammar, innan jag åker. Sambon och C kommer vara med två av fem veckor, vi hyr en stuga, men denna vecka åker jag själv...
Det går säkert bra, och när du väl är mitt uppe i allt nytt med praktiken så ska du se att tiden går fort :heart
 
Babysimmade idag. V var ensam och plaskade i 45min. Jag bytte aldrig om. Det är mysigt att bada men det var skönt att bara vara bredvid. Pappan fick duscha och klä på efter också :)

Sedan styrde vi bilen mot Uppsala och köpte lite förvaring, bytte lite PoP-kläder till större och köpte en outfit från kappahl till fotograferingen.

V har varit lättsam hela dagen och sovit snällt i bilen. Och ätit massor av sötpotatis pommes och vanlig pommes :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 969
Senast: orkide
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
2 080
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 650
Senast: Blyger
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp