Vårmammor 2010 del 2

Michellan95

Trådstartare
Fortsättningstråd :)

Mars
22/3 - Doris, andra barnet, pojke
31/3 - Cattan, första barnet, pojke (men ul i v 9 sa 4/4)

April
1/4 - Mikan, andra barnet
10/4 - Oregano, första barnet
14/4 - Zody, första barnet
15/4- Juzzzen, första barnet, flicka
17/4 - AKB, första barnet, en pojke
20/4 - Lottch, första barnet, en flicka
24/4 - _saga_ första barnet
28/4 - zask, första barnet

Maj
2/5 - Viv första barnet
5/5 - Cyllene, första barnet, en pojke
6/5 - Michellan, första barnet
8/5 - ia* andra barnet
15/5 - Emmah.S, första barnet, en pojke
22/5 - Armani__, första barnet
24/5- Magzzan, första barnet, en pojke
24/5- indiv, första barnet, en flicka
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

hi hi, känns som den gamla tråden dog lite när vi passerade 2000 inlägg, ingen vågade väl skriva ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Nej man blev lite avvaktande och funderade på om någon skulle starta en del 2 så jag gjorde det själv när ingen annan gjorde det :p
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

*kl*

Oj vad ni har varit flitiga med skrivandet idag och en ny tråd och allt :)

Ameli heter jag men kallas Ami utav de flesta.

Avskyr verkligen att vara med på kort så de mesta korten på mig är när vi är på konserter eller festivaler och druckit en cider eller två ;)

Hoppas ni förstår att det är jag till höger :rofl:

6536_115935252783_615567783_3070386_6687229_n.jpg


Vad kul att få namn och ansikte på vissa av er, en del ser helt annorlunda ut mot vad jag hade föreställt mig :D
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

OJ, redan en ny tråd! Skriver vi så fort:D

Ska gå igenom korten lite å se om jag hittar något vettig som jag vågar visa. Är inte så fotogen direkt. Blir aldrig någonsin bra på kort! Inte ens de anonyma magbilderna:p
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Ny tråd! Bra där! Det är ordning på oss!

Ska kolla efter bild!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Titta! Ett kort hittade jag i mina gömmor. Förvisso svartvit med mest fokus på hästen.. Men det är något:D
4887098.jpg
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Häftig bild!! Och visst är det typiskt "oss" att vi nästan bara har hästkort tillgängliga? ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

De enda bilderna jag har är bilder på mig och magen och sedan lite bilder från bröllopet. Annars kan jag nog bara bjuda på bilder på mina ohängda odjur :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Tack:) Jag är den som helst står bakom kameran. Så det brukar bara bli hästkort när någon elak är framme och tar kort:D
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Tack:) Jag är den som helst står bakom kameran. Så det brukar bara bli hästkort när någon elak är framme och tar kort:D

samma här..

Sonen som är 2,5 har typ 5000 bilder på sig, de flesta så klart på bara honom, men man kan hitta en hel drös med honom + pappa på, och sen en heeel del med sonen och andra personer. Jag tror att jag är med på 4 bilder eller nått.. Hatar verkligen att vara med på bild.. usch (å är jag med, så är det oftast en häst med också)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Känns som värsta AA-mötet ;)

Hej jag heter Nina och jag är gravid....

Och en till som har massor med barn och häst och ännu mer hästbarn-bilder men inte en ända på mej själv...
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Nu när jag ändå har pixbox uppe (har mobilt bredband med värdelös mottagning så jag blir lycklig så fort jag väl får upp pixbox) Så slänger jag in en bild på min barnvagn:D En Brio Happy.
Den undre bilden visar jag bara för att visa hur skoj den ser ut när man fällt ihop den. Det är ett kompaktchassi, så hjulen åker liksom ihop för att ta mindre plats när den är fälld.
30284696.jpg

30284698.jpg
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Vilken fin färg det var på vagnen :) sedan så verkar det ju väldigt praktiskt med att hjulen åker ihop!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Lånar knappen

Jag som skulle vara anonym med det här nicket! :angel: Jaja, nu ligger jag på rygg i soffan och surfar på iPhonen, men imorgon ska jag fixa bild. Så himla kul att se er andra förresten! Ni se inte alls ut som jag tänkt mig! :D
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Lånar knappen

Jag som skulle vara anonym med det här nicket! :angel: Jaja, nu ligger jag på rygg i soffan och surfar på iPhonen, men imorgon ska jag fixa bild. Så himla kul att se er andra förresten! Ni se inte alls ut som jag tänkt mig! :D

Samma här... Har ett annat nick härinne egentligen. Men nu sitter jag mest på detta nicket av någon konstig anledning :angel:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 2

Här är lilla jag när jag provar att vara cowboy, är dressyrtant till vardags.

10323_135998901142_535741142_2984266_2084529_n.jpg
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 665
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
25 919
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
110 825
Senast: lillebill
·
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
91 653
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp