Bukefalos 28 år!

Varmbloden på radannonserna!

orcide

Trådstartare
Kan det kanske vara dax att sätta en egen kategori för alla varmbloden som översvämmar radannonserna?
Kan ju tex heta ridtravar kategorin.

Det blir onödigt svårt att läsa igenom annonserna när man absorlut inte vill ha travare .
 
Sv: Varmbloden på radannonserna!

Iofs är väl ridtravarna bara i lägsta priskategorin så om man vill ha hästar i den kategorin så får man kanske räkna med travare & inte ha för höga krav?:smirk:
 
Sv: Varmbloden på radannonserna!

Iofs är väl ridtravarna bara i lägsta priskategorin så om man vill ha hästar i den kategorin så får man kanske räkna med travare & inte ha för höga krav?:smirk:

Förut fanns ju en kategori för hästar upp til 9999kr och det var ju jätte bra .

Den gjorde ju så alla travare + sällskapshästar hamnade där .
Så dom somletade typ sällskaps häst kikade ju där och dom andra kategorierna fick vara "ifred" så att säja.
 
Sv: Varmbloden på radannonserna!

Under Snabbsök välj kategori och välj sedan ett eller flera prisintervall som är intressanta. På detta sätt kan man välja bort exempelvis de billigaste hästarna inom en kategori.
 
Sv: Varmbloden på radannonserna!

Under Snabbsök välj kategori och välj sedan ett eller flera prisintervall som är intressanta. På detta sätt kan man välja bort exempelvis de billigaste hästarna inom en kategori.

Jo visserligen ,, men om man letar en billig häst fast inte travare då?
Då funkar inte det .
 
Sv: Varmbloden på radannonserna!

Då letar du antagligen för billiga hästar:angel:
 
Sv: Varmbloden på radannonserna!

Då letar du antagligen för billiga hästar:angel:

Haha jag hjälpe min kompis att finna en sällskapshäst men hon vill inte ha varmblod ,, utan kanske en gammal pensionerad connemara eller halvblod o dyl .
Då upptäckte jag detta "problem".:grin:

Jag som tyckte jag hade en skitbra ide att ta tillbaka "billighets" kategorin ju :bump:
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett nytt färskt extra maffigt bokbingo som vi kör från idag den 6 juni till den 30 september. Har du inte varit med...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 499
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 656
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
912
Senast: Bison
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 924
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp