Bukefalos 28 år!

vart är ferrytowns tråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vart är ferrytowns tråd?

Jag tycker att ni alla kan lägga ner era spekulationer på engång, låt ft_lover va! Ni är vuxna människor och ger er på ett barn serröst.. Anmälan har kommit in och Dom KOMMER ut för att titta på hästen, Ni har gjort erat nu räcker inte de? Lämna detta nu och gå vidare med era egna liv... Hästen MÅR bra och han har LAGGT på sig och det är INTE lite... lev era egna liv,det räcker nu...
 
Sv: vart är ferrytowns tråd?

Vi har inte behövt spekulera, ft_lover har visat oss bilder.
Är hon omyndig finns det någon annan i hennes närhet som är ansvarig. Är du medveten om att man som stallägare är skyldig att se till att ens inackorderingar mår bra?

BRA att inspektören kommer ut, jag hoppas ferrytown nu får mat och en chans att komma tillbaka i form.
 
Sv: vart är ferrytowns tråd?

Vi har inte behövt spekulera, ft_lover har visat oss bilder.
Är hon omyndig finns det någon annan i hennes närhet som är ansvarig. Är du medveten om att man som stallägare är skyldig att se till att ens inackorderingar mår bra?

BRA att inspektören kommer ut, jag hoppas ferrytown nu får mat och en chans att komma tillbaka i form.

Varför frågar du mig om jag vet som stallägare att man är skylldig?? Vad vet du om mig och vad jag gör på fritiden?

Hästen har fått mat helatiden, men ni här inne verkar juh inte veta hur det är att ha hingst...för då hade ni inte behövt undra så mycke, OCH JA givetvis är det JÄTTE BRA ATT dom SKA komma ut och titta för att hon ska få se att ni gjort en anmälan helt förgäves,då de finns andra hästar som verkligen far illa och inte får varken mat eller hjälp... focusera på sånna fall istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Shaggy
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 638
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Trassel12
·
Hästmänniskan Har nu lagt ut mina ponnyer på annons.🥺 Och det gör SÅ ont. Jag vet att det är för deras eget bästa, att de får ett mer aktivt liv med...
Svar
2
· Visningar
413
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp