Vart tar tiden vägen???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mysaan

Trådstartare
:) För ett år sedan vid denna tiden så hoppades jag att tiden skulle gå fort. Låg och väntade på igångsättning. Nu i dag så undrar jag vart tiden tagit vägen. Min älskade lilla skrothög till son fyller 1 år och har blivit så stor. Känns konstigt att inte ha någon ny på väg.

När mina stora fyllt 1 år har vi vetat att en ny väntar på att göra sitt intåg i familjen. Men nu inget. :cry: Ska ju inga fler ha :cry:

Får väl glädjas åt de tre små liven man har. Om 19 dagar blir det kalas igen för då fyller min stora lilla 4 år.
 
Sv: Vart tar tiden vägen???

Har du fått tre barn på tre år? :eek: Men är det inte jätteskönt att äntligen inte vara gravid jämt och kunna börja jobba igen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 914
Senast: Elendil
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 189
Senast: Destiny_D
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 939
Senast: kolblakkur
·
Övr. Barn Pojken fyllde 5 år idag och vi hade släktingar över på kalas. Vi satt ute på altanen och skulle precis börja äta när hans faster får ett...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: Pengy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp