Bukefalos 28 år!

fiaskurken

Trådstartare
Blivande foderhästen har på bogen en liten "klump" eller vad man ska säga, utanpå huden alltså... Detta är inget farligt, säger ägaren, bara en typ av vårta. Men vad heter denna vårta? Någon som vet? Och ska man behandla den på något speciellt vis? Prata med ägaren, det ska jag, men jag skulle vilja höra vad ni har att säga också , ni som är så kloka :D
 
Det låter som en "ink". De kan vara svåra att bli av med och kommer ofta tillbaka. Men de är inte farliga, men inte särskilt snygga... Jag vet inte så jättemycket om det.

Sök på "inkar" här på forumet så kanske du får upp några gamla trådar om ämnet.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 308
Senast: mars
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 304
Senast: gulakatten
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 287
Senast: MiniLi
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp