varulvslekarna på U...

GotAsecret

Trådstartare
nog för att jag inte förstår vitsen med dem...men att jag tycker det verkar som att varenda användare vill göra en egen lek...varför inte slå ihop dem, eller ge dem ett prefix?:)
*tankar såhär mitt i natten*
 
Sv: varulvslekarna på U...

Jag hittar inte en enda varulvslek på U?

På ÄU får dom ha en anmälningstråd och en lek igång samtidigt, ibland går det fort i lekarna och då startas nya trådar rätt fort, men då låses alltid den förra leken.
 
Sv: varulvslekarna på U...

oh sorry...tänkte för snabbt att alla lekar låg på U :o ibland är hjärnan inte med:p
men jag tycker att där dyker upp en stup i kvarten:o
 
Sv: varulvslekarna på U...

Hehe joo, det kommer ju nya trådar rätt ofta som sagt, men det är fortfarande bara en öppen tråd åt gången.
 
Sv: varulvslekarna på U...

okej:D man tänker säkert mer på det när man inte vet vad det går ut på o förstår vitsen med dem;)
 

Liknande trådar

Hundträning 10-veckorsvalp skäller på f a män. Svansen går, hon är inte intresserad av lek eller godis riktigt, men det påminner om ett: "ge mig...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 908
Senast: Migo
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 849
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 619
Senast: CaisaCax
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 528
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp